آموزش برنامه نویسی به زبان های مختلف با دارا بودن محتوای آموزشی 67 زبان برنامه نویسی – Exercism.org

آموزش برنامه نویسی به زبان های مختلف با دارا بودن محتوای آموزشی 67 زبان برنامه نویسی - Exercism.org

 

آموزش برنامه نویسی به زبان های مختلف به صورت آنلاین

| یادگیری مهارت برنامه نویسی با دارا بودن محتوای آموزشی 67 زبان برنامه‌نویسی مختلف |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک راهکار ساده و سریع را معرفی خواهیم کرد که از طریق آن بتوانید مهارت برنامه‌نویسی خود را تقویت کنید. این مرجع آموزشی، مجموعه‌ای از محتوای مخصوص یادگیری برنامه‌نویسی به 67 زبان مختلف را برای مخاطب آماده کرده که می‌توان انواع مهارت‌های کدنویسی را در آن آموزش دید. این وب‌سایت در واقع یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که برای برنامه نویسان تازه کار و ناآشنا طراحی شده است. این سایت به شما امکان می دهد مهارت های برنامه نویسی خود را تمرین کرده و بهتر کرده و در کد نویسی به مرور زمان پیشرفت کنید.

مفهوم اصلی عنوان این وب‌سایت، این است که شما با حل تمرین های برنامه نویسی در زبان های مختلف، تجربه عملی و عمیق تری در کد نویسی کسب کنید. در این سایت شما قادر خواهید بود تمرین هایی را در زبان مورد علاقه خود انتخاب کنید و برای حل آن ها از راهنمایی ها و بازخوردهای کاربران و مربیان حرفه ای استفاده کنید. با شروع حل تمرین های Exercism.org، شما به طور پیوسته با مفاهیم و الگوریتم های مختلف در برنامه نویسی آشنا خواهید شد. همچنین می توانید با اعضای دیگر جامعه این متن‌باز این وب‌سایت، در تبادل تجربه و پیشرفت های خود شریک شوید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

جهت دسترسی به این وب‌سایت، از طریق آدرس exercism.org اقدام کنید.

این وب‌سایت، مرجعی کامل برای یادگیری انواع زبان‌های برنامه‌نویسی ABAP, C, C#, C++, CoffeeScript, Delphi, Elm, Erlang, F#, Go, Java, JavaScript, Julia, Kotlin, Objective-C, PHP, Python, Raku, Red, Ruby, Rust, Scala, Swift, V (Vlang) و … است که به مرور، زبان‌های بیشتری هم به این لیست اضافه خواهند شد.

Exercism.org .cover1  300x235 - آموزش برنامه نویسی به زبان های مختلف با دارا بودن محتوای آموزشی 67 زبان برنامه نویسی - Exercism.org

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR