دانلود Code GPT: Chat & AI Agents 2.1.23 – کدنویسی به کمک هوش مصنوعی (ChatGPT)

دانلود Code GPT: Chat & AI Agents 2.1.23 - کدنویسی به کمک هوش مصنوعی (ChatGPT)

 

دانلود Code GPT: Chat & AI Agents

| کدنویسی به کمک هوش مصنوعی (ChatGPT) |

 

Code GPT: Chat & AI Agents 2.1.23 نام یک پلاگین جدید، ساده و سبک برای ویژوال استودیو کد (Visual Studio Code) است که با دارا بودن امکاناتی جذاب و حرفه‌ای، طریقه‌ی کدنویسی شما برنامه‌نویسان در این محیط محبوب و پرطرفدار را دگرگون می‌کند. با استفاده از این پلاگین، شما می‌توانید نوشتن و کامپایل کردن کد و حتی پیشنهاد تکه کدها را در این محیط کدنویسی به طور کامل تغییر دهید و بدین ترتیب، مهارت خود را در زمینه‌ی برنامه‌نویسی ارتقا دهید. احتمالا یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که به عنوان یک دولوپر نرم افزار با آن مواجه هستید، پیدا کردن تکه کد مناسب با نیازتان است. این فرآیند معمولا به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد، زمان زیادی را از توسعه‌دهنده می‌گیرد. امروزه با استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی احتمالا بتوان این زمان را به حداقل رساند؛ چرا که کد جی‌پی‌تی قادر است از ChatGPT کمک بگیرد تا شما بهترین تکه کد مورد نیاز خود را برای برنامه پیدا کنید.

همانطور که می‌دانیم چت جی پی تی (Chatbot) یک دستیار مجهز به هوش مصنوعی است که به کمک آن می‌توانید همه سوالات خود را پیرامون موضوعات مختلف مطرح و پاسخ آن را بلافاصله از آن دریافت کنید. یکی از کاربردهای چت جی پی تی، برنامه نویسی است. چت جی پی تی با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص، به صورت خودکار پاسخ‌هایی به سوالات کاربران ارائه می‌دهد که در نوع خود بهترین هستند. برنامه نویسان می‌توانند برای برنامه نویسی در زبان‌هایی مانند C, C++, C#, Java, Python, Ruby و … از چت جی پی تی کمک بگیرند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما ابزاری را آماده کرده‌ایم که بر روی محیط VS Code نصب شده و می‌تواند امکانات مورد نیاز خود در حین کدنویسی را بلافاصله در همین محیط از ChatGPT تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Code GPT را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Code GPT: Chat & AI Agents :

– امکان کمک گرفتن از ChatGPT در هنگام کدنویسی در زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف

– قابلیت دریافت بهترین تکه کدهای پیشنهادی از هوش مصنوعی در حین توسعه در انواع پروژه‌های جاوا، سی، پایتون و …

– دارا بودن روش نصب ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Code GPT.cover1  300x169 - دانلود Code GPT: Chat & AI Agents 2.1.23 - کدنویسی به کمک هوش مصنوعی (ChatGPT) Code GPT.cover2  300x169 - دانلود Code GPT: Chat & AI Agents 2.1.23 - کدنویسی به کمک هوش مصنوعی (ChatGPT)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب
مشخصات
  • فرمت : VSIX
  • حجم : 1.48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR