دانلود CRX Extractor/Downloader 1.5.5 – استخراج / دانلودر اکستنشن‌های مرورگر کروم

دانلود CRX Extractor/Downloader 1.5.5 - استخراج / دانلودر اکستنشن‌های مرورگر کروم

 

دانلود CRX Extractor/Downloader

| استخراج / دانلودر اکستنشن‌های مرورگر کروم |

 

CRX Extractor/Downloader 1.5.5 نام یک افزونه جدید و کاربردی مخصوص گوگل کروم است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند به راحتی تمامی اکستنشن‌های موجود در استور گوگل کروم را دانلود و در صورت تمایل، محتوای آن را استخراج کند. با این برنامه، شما به آسانی می‌توانید به اطلاعات موجود در پلاگین‌ها دسترسی داشته و به آسانی آن‌ها را مطابق نیاز خود تغییر دهید. همانطور که می‌دانید، گوگل کروم یکی از مرورگرهای محبوب و پرطرفدار در دنیاست که میلیون‌ها کابر فعال دارد. این مرورگر محبوب، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید متناسب با نیاز خود، صدها اکستشن‌ مختلف را بر روی آن نصب کنید. اگر که نیاز دارید این افزونه‌ها را در قالب نسخه پشتیبان در سیستم ذخیره کنید، نرم افزاری که در اینجا برایتان آماده کرده‌ایم می‌تواند این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن برایتان انجام دهد.

این نرم افزار به خودی خود، یک افزونه کاربردی برای مرورگر کروم است که با نصب آن بر روی مرورگر خود می‌توانید افزونه‌های مختلف را در فرمت CRX/ZIP دانلود کنید. این اکستشن کاربردی، به صورت متن‌باز توسعه یافته و کاربر می‌تواند متناسب با نیاز خود افزونه‌ها را دانلود و به صورت آفلاین ذخیره نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CRX Extractor/Downloader را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CRX Extractor/Downloader :

– فراهم‌سازی امکان دانلود اکستنشن‌های مرورگر گوگل کروم با فرمت CRX/ZIP

– توانایی دسترسی به سورس افزونه‌های گوگل کروم

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– سازگار با نسخه‌های مختلف Google Chrome

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CRX Extractor Downloader.cover1  300x188 - دانلود CRX Extractor/Downloader 1.5.5 - استخراج / دانلودر اکستنشن‌های مرورگر کروم CRX Extractor Downloader.cover2  300x188 - دانلود CRX Extractor/Downloader 1.5.5 - استخراج / دانلودر اکستنشن‌های مرورگر کروم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR