دانلود iRoot 3.1.1 Build 160331_1000 – روت آسان گوشی های اندروید

دانلود iRoot 3.1.1 Build 160331_1000 - روت آسان گوشی های اندروید

 

دانلود iRoot برای اندروید

| نرم افزار روت آسان گوشی های اندروید |

 

iRoot 3.1.1 Build 160331_1000 نام نسخه اندرویدی اپلیکیشن قدرتمند آی روت ، جهت روت کردن آسان گوشی ها و تبلت های اندرویدی شماست. آیا شما هم از استفاده روش های مختلف جهت روت کردن دستگاه اندرویدی تان خسته شده اید؟ آی روت قادر است تعداد بسیاری از گوشی ها و تبلت های اندرویدی با برندها و نسخه های اندروید مختلف را پوشش داده و به سادگی دسترسی روت را در اختیار کاربران آن قرار دهد. در گذشته تعداد بسیاری از کاربران ، در مورد پیدا کردن روشی امن و ساده جهت روت کردن گوشی اندرویدی خودشان ، با مشکل مواجه بودند. اما امروزه روش های متعددی برای روت کردن گوشی های اندروید پیش روی شماست ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، توجه شما را به iRoot جلب می نمائیم.

چندی پیش نسخه ویندوزی اپلیکیشن iRoot را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم تا به کمک آن بتوانید گوشی یا تبلت اندرویدی خودتان را تنها با یک کلیک روت کنید. شما با روت کردن دستگاه ، می توانید به بالاترین سطح دسترسی یعنی “روت” در سیستم عامنل اندروید دست پیدا کنید ، با این سطح دسترسی شما امکان دسترسی به تمامی اپلیکیشن های سیستمی ، خواندن و نوشتن در فولدرهای محافظت شده و بسیاری دیگر از قابلیت ها را خواهید داشت. بدین ترتیب شما می توانید تمامی محدودیت های اندروید را از بین برده و دستگاهی مطابق با سلیقه خود داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار iRoot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iRoot :

– قابلیت روت انواع مدل های مختلف گوشی ها یا تبلت های اندرویدی

– پشتیبانی از انواع نسخه های سیستم عامل اندروید

– امکان روت تنها با یک کلیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6.71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR