دانلود Yandex.Maps – App to the city 10.7.1 – مسیریاب “یاندکس” برای اندروید

دانلود Yandex.Maps – App to the city 10.7.1 - مسیریاب "یاندکس" برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Yandex.Maps برای اندروید

| مسیریاب “یاندکس” برای اندروید |

 

Yandex.Maps – App to the city 10.7.1 نام یک اپلیکیشن قدرتمند و شناخته شده در زمینه مسیریابی است که امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید، یکی از قابلیت‌های محبوبی که گوگل ارائه کرده، نقشه‌های اینترنتی است که اجازه می‌دهد تا کاربران بتوانند تمامی مسیرها به سادگی پیدا کنند. در همین راستا، شرکت‌های مختلف نیز نرم افزارهایی را در این زمینه منتشر کرده‌اند که در این مطلب، به معرفی یکی از همین اپلیکیشن‌ها خواهیم پرداخت. مسیریاب یاندکس، یک اپلیکیشن مسیریابی آفلاین و پرامکانات است که با استفاده از آن، مسیریابی بسیار لذت‌بخش و آسان خواهد بود.

تنها کافی‌ست که این اپلیکیشن را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنید و در ادامه به صورت آفلاین هم بتوانید مسیرها را پیدا کنید. این برنامه، علاوه بر مسیریابی راه‌ها، قادر است کسب‌و‌کارها و اطلاعات مرتبط با آن را در محیط اطراف به شما نشان دهد تا در ادامه بتوانید به شکل پیاده و یا با اتومبیل، به مسیریابی بپردازید. این برنامه در اولین اجرا، اطلاعات کامل نقشه‌ها را دریافت می‌کند و بعد از آن، استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت خواهد بود. در حین دانلود نقشه‌ها، اطلاعاتی کامل از قبیل مکان‌های تفریحی، پمپ بنزین‌ها و … نیز در اختیار قرار می‌گیرد که با آن‌ها مسیریابی بسیار ساده و لذت‌بخش‌تر باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Yandex.Maps برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Yandex.Maps :

– دارا بودن دیتابیس عظیم برای پیدا کردن مکان‌های تفریحی، کسب و کارها و … در نزدیکی شما

– امکان انتخاب بهترین مسیر برای رانندگی و یا پیاده‌روی

– امکان جستجوی آدرس‌ها (به صورت آفلاین)

– امکان ذخیره کردن مکان‌ها و دسترسی به آن از دیوایس‌های مختلف

– امکان نمایش جزئیات سفر و انتخاب بهترین مسیر برای اتومبیل، وسایل حمل و نقل عمومی، دوچرخه و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Yandex.Maps 1 75x150 - دانلود Yandex.Maps – App to the city 10.7.1 - مسیریاب "یاندکس" برای اندروید Yandex.Maps 2 75x150 - دانلود Yandex.Maps – App to the city 10.7.1 - مسیریاب "یاندکس" برای اندروید Yandex.Maps 3 75x150 - دانلود Yandex.Maps – App to the city 10.7.1 - مسیریاب "یاندکس" برای اندروید Yandex.Maps 4 75x150 - دانلود Yandex.Maps – App to the city 10.7.1 - مسیریاب "یاندکس" برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR