تبدیل متن به کد (برنامه نویسی) با هوش مصنوعی – JIT.codes

تبدیل متن به کد (برنامه نویسی) با هوش مصنوعی - JIT.codes

 

تبدیل متن به کد (برنامه نویسی)

| با این هوش مصنوعی، می‌توانید برنامه مورد نظر را شرح دهید و کد آن را تحویل بگیرید! |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید از طریق آن، به شکلی ساده و سریع کدهای برنامه‌نویسی را بسته به متن یا شرحی که وارد می‌کنید، دریافت و از آن برای پروژه‌های خود استفاده کنید. همانطور که می‌دانید،‌ این روزها تقریبا برای هر نیازی یک ابزار هوش مصنوعی در دسترس است و تنها کافی‌ست که پرامت مورد نظر را در آن وارد کنید تا در ادامه دقیق‌ترین پاسخ از هوش مصنوعی بسته به نیاز شما در اختیارتان قرار بگیرد.

اگر که برنامه‌نویس هستید یا اینکه به این حوزه علاقه‌مند هستید، ما برای شما ابزاری را آماده کرده‌ایم که از طریق آن می‌توانید نیاز خود را (حتی به فارسی) وارد و سپس کد مربوطه را تحویل بگیرید. این هوش مصنوعی می‌تواند متن یا شرح وارد شده‌ی شما را تشخیص و بر اساس آن، کد HTML, CSS, JS را در اختیار قرار دهد. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

1- از طریق jit.codes وارد این وب‌سایت شوید. مشابه تصویر، پرامپ (دستور) خود را وارد و بر روی دکمه Generate کلیک کنید.

jit codes.cover1  300x139 - تبدیل متن به کد (برنامه نویسی) با هوش مصنوعی - JIT.codes

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- اکنون، کد مربوطه به همراه پیش‌نمایش آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

jit codes.cover2  300x139 - تبدیل متن به کد (برنامه نویسی) با هوش مصنوعی - JIT.codes

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR