دانلود Rizonesoft Office 2023.8.26.1600 Alpha 3 – جایگزین رایگان و متن‌باز آفیس

دانلود Rizonesoft Office 2023.8.26.1600 Alpha 3 - جایگزین رایگان و متن‌باز آفیس

 

دانلود Rizonesoft Office

| جایگزین رایگان و متن‌باز آفیس |

 

Rizonesoft Office 2023.8.26.1600 Alpha 3 نام یک بسته جدید، رایگان و کاربردی برای آفیس است که می توانید با نصب آن بر روی ویندوز، به ابزار مخصوص Word, Excel, PDF و … دسترسی داشته و انواع مختلف داکیومنت‌های مرتبط با آن را مدیریت و ویرایش کنید. اگر که به دنبال یک جایگزین کاربردی برای بسته مایکروسافت آفیس هستید، ما به شما این مژده را می‌توانید که اکنون می‌توانید با نصب این ابزار کم‌حجم و کاربردی، تقریبا به کلیه امکانات مدنظرتان برای کار با اسناد آفیس دسترسی خواهید داشت. به طور کلی این بسته شامل سه نرم افزار مختلف برای Word, Excel, PDF است که هریک از این‌ها امکانات متعددی در خود دارند و می‌توانند کلیه انتظارات شما از ابزارهای هم‌نام در مجموعه آفیس را برآورده کنند.

امروزه کامپیوترها به ابزاری ضروری برای ایجاد اسناد، تجزیه و تحلیل داده‌ها و ذخیره محتوای دیجیتالی بدل شده‌اند. مجموعه‌ی آفیس، معمولا قادر است همه این کارها را با امکانات متعدد برای کاربر انجام دهد. برای مدت طولانی، آفیس به عنوان یک بسته غیرقابل جایگزین در این زمینه شناخته می‌شد. اما امروزه با توجه به در دسترس بودن ابزارهای جدید و کم‌حجم‌تر به نسبت آفیس، دست کاربران برای انتخاب بازتر است. اگر که شما هم به دنبال یک ابزار سبک و کم‌حجم به عنوان جایگزین آفیس هستید، توصیه می‌کنیم این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Rizonesoft Office را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Rizonesoft Office :

– مجهز بودن به سه ابزار Word, Excel, PDF

– جایگزین بسیار سبک و کاربردی برای بسته آفیس

– قابلیت پردازش متن، کار با صفحات گسترده و کار با اسناد پی‌دی‌اف

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Rizonesoft Office.cover1  300x207 - دانلود Rizonesoft Office 2023.8.26.1600 Alpha 3 - جایگزین رایگان و متن‌باز آفیس Rizonesoft Office.cover2  300x207 - دانلود Rizonesoft Office 2023.8.26.1600 Alpha 3 - جایگزین رایگان و متن‌باز آفیس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 121 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR