دانلود بازی Tiny Bombers 1.72 – بمب گذاران کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Tiny Bombers 1.72 - بمب گذاران کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Tiny Bombers برای اندروید

| بازی بمب گذاران کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Tiny Bombers 1.72 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Ahoy Games است. در سری بازی‌های اکشن و جنگی، سرعت عکس‌العمل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چیزی که در بازی بمب گذاران کوچک نیز باید مدنظر داشته باشید، این است که با نمایش سریع واکنش‌ها، از انفجار جلوگیری کنید! بمب گذاران کوچک، بازی جدید و پرهیجانی است که شما در آن وظیفه دارید که کاراکتر خود را از محیطی پیچیده و سرشار از انواع تله و بمب‌ها هدایت کنید! علاوه بر این، به منظور پیشفت در روند داستانی بازی، شما نیز باید با بمب‌گذاری در مناطق مختلف، قدرت و مهارت خود را تقویت کنید.

سطوح هر مرحله، در پشت سر شما شروع به لرزش می‌کند و با این انفجار، ممکن است که جان خود را هم از دست بدهید. از این رو، لازم است که همیشه در حال حرکت به سمت جلو باشید. از آنجا که این بازی یک عنوان جدید در سبک بازی‌های بدون پایان است، شما باید همیشه به دنبال ارتقای امتیازهای خود بوده و با کشف چالش‌های تازه، حال و هوای جذابی را در روند داستانی آن تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Tiny Bombers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Tiny Bombers :

– گیم‌پلی و محور داستانی بدون پایان

– امکان کاوش در چندین جهان مختلف

– دارا بودن 20 کاراکتر مختلف

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tiny Bombers1 85x150 - دانلود بازی Tiny Bombers 1.72 - بمب گذاران کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت Tiny Bombers2 85x150 - دانلود بازی Tiny Bombers 1.72 - بمب گذاران کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت Tiny Bombers3 85x150 - دانلود بازی Tiny Bombers 1.72 - بمب گذاران کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت Tiny Bombers4 85x150 - دانلود بازی Tiny Bombers 1.72 - بمب گذاران کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR