دانلود SOFiSTiK 2016 R2 SP 2016-5 – طراحی و مدل سازی سه بعدی

دانلود SOFiSTiK 2016 R2 SP 2016-5 - طراحی و مدل سازی سه بعدی

دانلود SOFiSTiK

| طراحی و مدل سازی سه بعدی |

 

SOFiSTiK 2016 R2 SP 2016-5 یک نرم افزار جامع و قدرتمند در زمینه طراحی سه بعدی و مدل سازی های مختلف ویژه مهندسان و طراحان گرافیک ساخته شده است و بر خلاف سایر برنامه مشابه بازار درون خود پکیج های مختلفی را جای داده است که در شرایط مختلف به کمک طراحان می آید تا کار طراحی و مدل سازی را سریعتر انجام داده و از قابلیت های مختلف این برنامه بتوانند به درستی استفاده کنند. عمده استفاده از این نرم افزار در مهندسی راهسازی بوده و مهندسان می توانند به جهت طراحی ساختمان های مختل، پل ها، تونل ها، جاده ها و … از این نرم افزار استفاده کنند. از آنجایی که هر برنامه قرار گرفته در این پکیج کارایی منحصربفرد خودش را دارا می باشد، طراحان می توانند به طور مثال با استفاده از بخش CADINP پارامتر های مختلفی را وارد برنامه کرده و بر اساس این پارامتر ها سازه خود را طراحی نمایند.

یا به وسیله بخش ASE انجام هرگونه آنالیز و تستی مانند تست برخورد، مقاومت، شکستگی و … را روی مدل های خود پیاده سازی نمایند. آنالیز ها در این برنامه به دو بخش سطحی و غیر سطحی تقسیم می شوند و هر بخش می تواند شامل ده ها بررسی مختلف مانند بررسی به صورت دینامیکی و فیزیکی باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار SOFiSTiK را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SOFiSTiK :

– امکان ساخت سطوح سه بعدی با جزئیات بسیار بالا

– امکان انجام آنالیز های مختلف دینامیکی و فیزیکی بر روی سازه ها

– امکان بررسی سازه ها در سیالات

– امکان طراحی محیط های مختلف مانند پل، ساختمان، جاده و تونل

– امکان طراحی به وسیله وارد کردن پارامتر های مختلف

– محیط کاربری ساده و کاربر پسند

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود SOFiSTiK 2016 R2 SP 2016-5 - طراحی و مدل سازی سه بعدی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR