دانلود بازی Drift X BURN 2.6 – اتومبیل‌رانی “دریفت اِکس بِرن” برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Drift X BURN 2.4 - اتومبیل‌رانی "دریفت اِکس بِرن" برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Drift X BURN برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی “دریفت اِکس بِرن” برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Drift X BURN 2.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی BBEVGOYMER LTD است. به دنیای اتومبیل‌رانی جذاب و هیجان‌انگیز “دریفت اِکس بِرن” خوش آمدید. آیا شما هم از علاقه‌مندان به اتومبیل‌رانی هستید و از خطرات آن هیچ ترسی ندارید؟ در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در سبک دریفت و بِرن اوت را برای شما عزیزان در نظر گفته‌ایم که در آن می‌توانید از تجربه اتومبیل‌رانی در شهرهای توکیوی ژاپن لذت ببرید و تیونینگ خودروهای مورد علاقه‌ خودتان را به سبک ژاپنی انجام دهید و با فشردن پدال گاز، حریفان خود را در پشت سر جای بگذارید.

در ابتدای بازی، شما باید خودروی دلخواه خودتان را برای شروع مسابقات انتخاب کنید. یک مجموعه وسیع از انواع مدل‌ها در پیش روی شماست تا بتوانید با گزینش آن‌ها، رقابت پرهیجان خود را آغاز نمایید. در همان ابتدا، شما می‌توانید جزئیات فنی و یا ظاهری اتومبیل انتخابی خود را تغییر داده و قسمت‌هایی همچون چراغ‌ها، رنگ بدنه، چرخ‌ها و … را مطابق سلیقه خودتان درآورید. علاوه بر این، امکاناتی همچون ارتقا و بهینه‌سازی موتور، سیستم ترمزها، تعویض دنده و … هم سبک و سیاق رانندگی شما در طول رقابت‌ها را تعیین می‌کنند. علاوه بر این، وجود ده‌ها مسیر مخصوص مسابقه هم در لحظه لحظه بازی، تنوع و جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون می توانید بازی Call of Duty: Mobile را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drift X BURN :

– شبیه‌سازی واقع گرایانه اتومبیل‌رانی با سوپر اسپرت‌های مدرن و به‌روز

– امکان تجربه رقابت‌ها و رویدادهای روزانه

– امکان رانندگی با ده‌ها وسیله نقلیه واقعی

– شبیه‌سازی فیزیک واقعی خودروها

– امکان نمایش دریفت‌هایی جذاب و چشم‌نواز

– امکان کسب امتیاز و درآمد روزانه

– امکان بازی چند نفره با دوستان

– گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drift X BURN1 150x84 - دانلود بازی Drift X BURN 2.6 - اتومبیل‌رانی "دریفت اِکس بِرن" برای اندروید + نسخه بی نهایت Drift X BURN2 150x84 - دانلود بازی Drift X BURN 2.6 - اتومبیل‌رانی "دریفت اِکس بِرن" برای اندروید + نسخه بی نهایت Drift X BURN3 150x84 - دانلود بازی Drift X BURN 2.6 - اتومبیل‌رانی "دریفت اِکس بِرن" برای اندروید + نسخه بی نهایت Drift X BURN4 150x84 - دانلود بازی Drift X BURN 2.6 - اتومبیل‌رانی "دریفت اِکس بِرن" برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR