دانلود بازی Bus Simulator: Ultimate 2.0.7 – شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Bus Simulator: Ultimate 1.0.2 - شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Bus Simulator: Ultimate برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Bus Simulator: Ultimate 2.0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Zuuks Games است. یک عنوان کاملا جدید و جذاب برای علاقه‌مندان به رانندگی در سطح بزرگراه و شهر؛ این بار شما وظیفه یافته‌اید که در نقش یک راننده اتوبوس شهری، مسافرین را سوار کرده و آن‌ها را به مقاصد مورد نظرشان برسانید. این بازی جدید، از سوی سازندگان Truck Simulator 2018: Europe عرضه شده که سعی می‌کند باری دیگر موفقیت پیشین خود را این بار با رائه یک شبیه‌سازی جدید تکرار کند. در این بازی، تمام سعی و تلاش سازندگان این بوده که مخاطب بتواند ارتباطی واقع‌گرایانه با دنیای شبیه‌سازی شده برقرار کند. بدین ترتیب، کلیه اتوبوس‌ها، مسیرها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و … درست مطابق با دنیای واقعی طراحی شده‌اد.

در این بازی شما به عنوان راننده اتوبوس وظیفه خواهید داشت که وسیله نقلیه خود را در سطح شهر به حرکت درآورده و مسافرین را سوار و آن‌ها را به مقصد برسانید. هدایت اتوبوس و رانندگی در بزرگ‌ترین شهرهای مربوط به کشورهایی همچون آلمان، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، هلند و … از جمله مهم‌ترین خصوصیات این بازی از لحاظ محیطی به شمار می‌رود. شما همچنین می‌توانید با مسئولیت‌پذیری مناسب در به اجرا گذاشتن وظایف و جابه‌جایی به موقع مسافرین، کسب و کار خود را در این حیطه شغلی گسترش داده و به عنوان یک امپراطوری بزرگ حمل و نقل در منطقه نام خود را مطرح کنید. هم اکنون می توانید بازی Bus Simulator: Ultimate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bus Simulator: Ultimate :

– امکان تجربه رانندگی اتوبوس در نقاط مختلف دنیا

– دارا بودن سیستم هوشمندانه سوار و پیدا کردن مسافرین

– دارا بودن 13 اتوبوس مختلف

– امکان دریافت بازخورد از سوی مسافرین

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه سیستم‌های داخلی اتوبوس‌ها

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تغییرات آب و هوا و سیستم ترافیک

– امکانات کنترلی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bus.Simulator.Ultimate1 150x84 - دانلود بازی Bus Simulator: Ultimate 2.0.7 - شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Bus.Simulator.Ultimate2 150x84 - دانلود بازی Bus Simulator: Ultimate 2.0.7 - شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Bus.Simulator.Ultimate3 150x84 - دانلود بازی Bus Simulator: Ultimate 2.0.7 - شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Bus.Simulator.Ultimate4 150x84 - دانلود بازی Bus Simulator: Ultimate 2.0.7 - شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 78/1070 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR