دانلود Screen Recorder Master Plus 1.0.0 – نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Screen Recorder Master Plus 1.0.0 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Screen Recorder Master Plus

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Screen Recorder Master Plus 1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که از آن برای فیلمبرداری از صفحه نمایش در ویندوز استفاده می‌شود. اگر که از کاربران قدیمی ویندوز باشید، احتمالا تاکنون حداقل یک بار از این نرم افزارها برای فیلمبرداری از صفحه خود استفاده کرده‌اید. فیلمبرداری از محیط دسکتاپ، به منظور ضبط کلیه فعالیت‌های در حال انجام در سیستم استفاده می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کند که در حال ضبط فیلم برای دموی نرم افزار و یا فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی مورد علاقه خود باشید؛ زیرا که در هر حالت باید برای این کار از ابزار مخصوص استفاده کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید با سهولت بسیار کلیه فعالیت‌های در حال انجام در صفحه نمایش را ضبط کنید.

یکی از کاربردهای رایج فیلمبرداری از صفحه نمایش ضبط ویدئوهای آموزشی، راهنماها و دموها است. با استفاده از این فرایند، می‌توان به راحتی نشان دادن نحوه استفاده از یک نرم افزار، یک وبسایت یا حتی نحوه حل یک مسئله را به دیگران آموخت. برای فیلمبرداری از صفحه نمایش، چندین روش مختلف وجود دارد. که در این مطلب یکی از جدیدترین این ابزارها را در دسترس شما قرار خواهیم داد. بنابراین اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای ضبط فیلم از صفحه نمایش خود در سیستم هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Screen Recorder Master Plus را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Notesnook :

– امکان یادداشت‌نویسی سریع و ساده

– قابلیت رمزنگاری نوشته‌ها

– امکان منظم کردن یادداشت‌های ثبت شده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Screen Recorder Master Plus.cover1  300x169 - دانلود Screen Recorder Master Plus 1.0.0 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش Screen Recorder Master Plus.cover2  300x169 - دانلود Screen Recorder Master Plus 1.0.0 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR