دانلود بازی SIEGE: Apocalypse 2.0.26 – محاصره: آخرالزمان برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی SIEGE: Apocalypse 2.0.26 - محاصره: آخرالزمان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی SIEGE: Apocalypse برای اندروید

| بازی محاصره: آخرالزمان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

SIEGE: Apocalypse 2.0.26 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی KIXEYE است. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به تجربه سری بازی‌های سبک استراتژیک هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود ما برایتان یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده را آماده کرده‌ایم که با یک محوریت داستانی بسیار قوی شما را در برابر دیگر پلیرها در سراسر دنیا قرار می‌دهد. در این بازی، شما شاهد نبردهایی واقع‌گرایانه و جذاب هستید که بایست در مواقع لازم با تصمیمات مهم و استراتژیک خود، عملیات‌ها را به انجام برسانید. با استفاده از کارت‌ها و امکاناتی که در اختیارتان قرار داده می‌شود، می‌توانید برتری لازم بر حریف را پیدا کرده و در صحنه نبرد آن‌ها را شکست دهید.

در این بازی فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید با استفاده از ارتشی مسلح و پیشرفته، با پلیرهایی واقعی در سرتاسر دنیا به نبردهایی تن به تن بپردازید. شما در این بازی می‌توانید مهارت‌ها و تاکتیک‌های خود را در صحنه‌ای حماسی به نمایش درآورده و نتیجه تصمیمات خود را لحظه به لحظه ببینید. این بازی با دارا بودن امکان بازی آفلاین، به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید به خوبی با قوانین و موضوعات مختلف آشنایی پیدا کرده و با اتخاذ تصمیمات نزدیک به واقعیت و استراتژی‌های جنگی مناسب با شرایط، در برابر حریفان واقعی بایستید. هم اکنون می توانید بازی SIEGE: Apocalypse را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی SIEGE: Apocalypse :

– امکان تجربه نبرد آفلاین و آنلاین

– قابلیت جمع‌آوری کارت و مهارت‌های جدید برای ایستادن در برابر حریفان واقعی

– قابلیت باز کردن واحدها و امکانات جدید نظامی برای استفاده در نبردها

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SIEGE Apocalypse 1 150x84 - دانلود بازی SIEGE: Apocalypse 2.0.26 - محاصره: آخرالزمان برای اندروید + نسخه بی نهایت SIEGE Apocalypse 2 150x84 - دانلود بازی SIEGE: Apocalypse 2.0.26 - محاصره: آخرالزمان برای اندروید + نسخه بی نهایت SIEGE Apocalypse 3 150x84 - دانلود بازی SIEGE: Apocalypse 2.0.26 - محاصره: آخرالزمان برای اندروید + نسخه بی نهایت SIEGE Apocalypse 4 150x84 - دانلود بازی SIEGE: Apocalypse 2.0.26 - محاصره: آخرالزمان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 116/114 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR