دانلود CCleaner Browser 112.0.20907.140 – مرورگر امن و سریع

دانلود CCleaner Browser 112.0.20907.140 - مرورگر امن و سریع

 

دانلود CCleaner Browser

| مرورگر امن و سریع |

 

CCleaner Browser 112.0.20907.140 یک مرورگر وب جدید، امن و سریع است که به تازگی برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده و با دارا بودن امکاناتی جامع و قدرتمند، تمام نیازهای شما در زمینه‌ی وبگردی را برطرف می‌کند. این مرورگر وب، دارای شماری از ابزارهای امنیتی و امکانات مرتبط با حفاظت از حریم خصوصی، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید یک تجربه امن‌تر را در فضای آنلاین داشته باشید و از امنیت اطلاعات خود در بالاترین سطح امنیتی ممکن، حفاظت نمایید. این مرورگر اینترنتی جدید با ترکیب امکانات پراولویت امروزی کاربران شامل سرعت و امنیت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با خیالی آسوده‌تر به فعالیت آنلاین پرداخته و از صفحات اینترنتی مختلف بازدید کنید.

امروزه دست کاربران برای انتخاب مرورگر وب بازتر از قبل است. در واقع شما می‌توانید در میان ده‌ها مرورگر وب موجود، نیازهای خود را مطابقت دهید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک مرورگر اینترنتی جدید را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به طور خاص، برای کاربرانی طراحی شده که بر مسئله امنیت حساسیت ویژه‌ای دارند. این اپلیکیشن مجهز به یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است و بر پایه مرورگر کرومیوم ساخته شده و با برخی بهینه‌سازی و تغییرات، سعی می‌کند تجربه امن و سریع‌تری را در حین گشت و گذار در صفحات وب برای شما به ارمغان آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CCleaner Browser را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CCleaner Browser :

– امکان مسدود کردن تبلیغات اینترنتی

– جلوگیری از ردیابی فعالیت کاربر

– فاقد هرگونه ابزار اضافی و از پیش نصب شده

– مجهز بودن به سطوح امنیتی بسیار قوی

– سبک بودن و مصرف رم 50% کمتر به نسبت دیگر مرورگرها

– امکان صرفه‌جویی در مصرف باتری لپ تاپ

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

CCleaner Browser.cover1  300x279 - دانلود CCleaner Browser 112.0.20907.140 - مرورگر امن و سریع CCleaner Browser.cover2  300x134 - دانلود CCleaner Browser 112.0.20907.140 - مرورگر امن و سریع

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR