قیمت آیفون تصویری ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت آیفون تصویری ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟

 

قیمت آیفون تصویری ساختمان یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید آیفون است. افرادی که قصد خرید آیفون تصویری دارند، کیفیت بالا و قیمت مناسب را مدنظر قرار می دهند. بر این اساس آیفون هایی که امکانات، ویژگی ها و کارایی بیشتری دارند و در عین حال با قیمت منصفانه ای عرضه می شوند، پرطرفدارتر هستند. انواع آیفون های تصویری در بازه های قیمتی مختلفی به فروش می رسند. پیش از خرید آیفون باید نیاز خود و امکانات آیفون مورد نظر را با هم تطبیق داده و سپس آیفون تصویری مناسب را انتخاب نمایید.

 اگر بدون توجه به این موضوع آیفونی را خریداری کنید باید در آینده آیفون خود را با آیفون مناسب تعویض نمایید و این سبب افزایش هزینه ها می شود. در این مطلب عوامل موثر بر قیمت درب بازکن تصویری ساختمان را بررسی می کنیم تا شما با آگاهی کامل، آیفون مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید.

 

قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری کوماکس

 کوماکس یکی از برندهای خارجی تولید کننده آیفون تصویری است. این برند از قدیمی ترین شرکت های تولیدی در این عرصه می باشد که با ساخت محصولات با کیفیت در بین کاربران محبوب شده است. باتوجه به خارجی بودن این برند، قیمت آیفون تصویری کوماکس برای کاربران به صرفه است. طراحی این آیفون ها کاملا منحصر به فرد بوده و در هر بخش از ساختمان شما نصب شود آن را مدرن و زیبا نشان می دهد.

این برند حقوق مشتریان و نیاز آنها را سرلوحه کار خود قرار داده و محصولاتی را تولید می کند که به خوبی نیاز کاربران را رفع نمایند. بازه قیمتی درب بازکن های تصویری کوماکس امکان خرید آیفون را برای تمامی افراد با سطح بودجه های گوناگون فراهم نموده است.

 

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

سوزوکی یکی از برندهای خارجی و اقتصادی موجود در بازار آیفون تصویری است. قیمت آیفون تصویری سوزوکی به شکلی است که برای مشتریان کاملا مقرون به صرفه می باشد. در بسیاری از مواقع قیمت آیفون تصویری ساختمان که توسط برندهای داخلی تولید شده بیشتر از سوزوکی است. همین امر سبب استقبال کاربران از محصولات سوزوکی شده است.

سوزوکی آیفون های تصویری خود را در مدل های مختلفی می سازد و هر یک از این آیفون ها همراه با امکانات به روز و کارآمدی هستند. ساده ترین آیفون های سوزوکی دارای حداقل قیمت بوده و پیشرفته ترین نوع آن قیمت بالاتری دارد. البته حتی مدل های پیشرفته سوزوکی نسبت به دیگر برندها دارای قیمت کمتری می باشد که همین امر آن را به عنوان برند خارجی اقتصادی در بین مردم مطرح کرده است.

 

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری به عوامل مختلفی بستگی دارد. وجود و یا عدم وجود یک عامل می تواند قیمت آیفون تصویری را دستخوش تغییر کند. شما باید متناسب با نوع نیاز خود به انتخاب یک درب بازکن تصویری بپردازید و عوامل تعیین کننده قیمت آن را نیز در نظر داشته باشید. در این بخش تعدادی از این عوامل را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

۱- ابعاد و کیفیت صفحه نمایش

قیمت آیفون تصویری ساختمان به ابعاد صفحه نمایش و کیفیت آن بستگی دارد. آیفون هایی که دارای صفحه نمایش بزرگتری هستند تصاویر محیط بیرون را بهتر نشان می دهند. این موضوع سبب افزایش قیمت آیفون تصویری می شود. پس می توان اینطور گفت که آیفون هایی که صفحه نمایش بزرگتری دارند، گران تر هستند.

نوع صفحه نمایش و کیفیت آن نیز در تعیین قیمت آیفون تصویری موثر است. صفحه نمایش های LED نسبت به نوع LCD قیمت بالاتری دارند. جزئیات محیط جلوی درب در صفحه نمایش LED واضح تر است. علاوه بر این قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش نیز در افزایش قیمت درب بازکن تصویری نقش دارد.

آیفون تصویری سوزوکی

۲- دوربین آیفون تصویری

یکی از مهم ترین بخش های آیفون تصویری، دوربین آن است. دوربین های باکیفیت، تصاویر محیط خارجی را با وضوح بالاتری نمایش می دهند. این موضوع سبب افزایش امنیت ساختمان شده و افراد با خیالی آسوده به سکونت در ساختمان می پردازند. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که دوربین های معمولی به محض تاریک شدن هوا و یا نصب در جای کم نور، تصاویر را با کیفیت پایینی نشان می دهند.

اگر آیفون تصویری دارای دوربینی با قابلیت دید در شب باشد برای شما مناسب تر است. این نوع دوربین با امواج مادون قرمز کار می کند و حتی در طول شب چهره افراد جلوی درب را با وضوح و کیفیت بالایی نمایش می دهد. این قابلیت اگرچه سبب افزایش قیمت آیفون تصویری ساختمان می شود اما امنیت ساختمان را بیش از پیش بالا می برد.

 

۳- نوع برند آیفون تصویری

آیفون های تصویری موجود در بازار به دو صورت داخلی و خارجی می باشند. در گذشته بین قیمت آیفون تصویری های داخلی و خارجی تفاوت بسیار زیادی وجود داشت و آیفون های خارجی گران تر بودند. امروزه این تفاوت قیمت به حداقل ممکن رسیده است تا افراد بتوانند به راحتی آیفون دلخواه را خریداری نمایند. شما می توانید امکانات مورد نظر خود را در بین برندهای مختلف جستجو کنید و سپس با بررسی قیمت ها برند مورد نظر را انتخاب نمایید.

در بین برندهای داخلی نیز اختلاف قیمت وجود دارد و نمی توان گفت که تمامی برندهای داخلی ارزان هستند و برندهای خارجی قیمت بالایی دارند. هر برندی با توجه به کیفیت ساخت، نوع قطعات، ماندگاری و امکانات آیفون تصویری برای آن قیمتی را تعیین می کند پس بهتر است با بررسی این موارد تصمیم خود را نهایی کنید.

 

۴- امکانات آیفون تصویری

ساده ترین نوع آیفون تصویری به نمایش تصاویر محیط و باز کردن درب می پردازد. این آیفون ها قیمت پایینی دارند زیرا دارای امکانات و قابلیت های دیگری نیستند. از دیگر قابلیت های موجود در آیفون های تصویری می توان به ذخیره تصاویر، ارتباط داخلی، اتصال به موبایل، اتصال به تلفن ثابت، داشتن حافظه، قابلیت نصب حافظه جانبی، انتقال زنگ، باز و بسته کردن درب پارکینگ، صفحه نمایش لمسی و بدون گوشی بودن مانیتور اشاره کرد.

قیمت آیفون تصویری ساختمان با وجود و یا عدم وجود این امکانات تغییر می کند. پس این کاملا طبیعی است که آیفون هایی با امکانات و قابلیت های مختلف و متعدد، قیمت بالاتری نسبت به آیفون های تصویری ساده دارند. اگر به بسیاری از امکانات آیفون تصویری های پیشرفته نیازی ندارید پس می توانید با صرف هزینه کمتر، آیفون مناسب خود را انتخاب کنید. البته به این نکته نیز توجه کنید که بعضی از امکانات اگرچه امروز کارایی چندانی ندارند اما در آینده به کار شما خواهند آمد.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR