دانلود PNotes.NET 3.5.0.2 + Portable – قرار دادن یادداشت های چسبان در دسکتاپ

دانلود PNotes.NET 3.5.0.0 + Portable - قرار دادن یادداشت های چسبان در دسکتاپ

 

دانلود PNotes.NET

| قرار دادن یادداشت های چسبان در دسکتاپ |

 

PNotes.NET 3.5.0.2 + Portable نام یک نرم افزار مفید و کم حجم، به منظور قرار دادن یادداشت‌های یاد‌آور، در دسکتاپ سیستم‌عامل ویندوز است. روش‌های قدیمی یاد‌آوری امور و فعالیت‌ها را فراموش کنید! توسط نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، شما می‌توانید یادداشت‌های مجازی را در قالب کاغذهایی مجازی بر روی دسکتاپ سیستم‌عامل ویندوز بچسبانید و در تمامی ساعات روز، مهم‌ترین فعالیت‌ها و یادآورهای خود را پیش رویتان ببینید. این برنامه، شما را قادر می‌سازد مهم‌ترین رویدادها و کارهای خود را همچون یادداشت‌های واقعی، بر روی والپیپر خود بچسبانید، همچنین امکان یادآوری رویدادها با آلارم نیز وجود دارد.

امروزه به دلیل مشغله‌های بسیار فکری و کاری، افراد بخشی از مهم‌ترین کارهای خود را فراموش می‌کنند. به منظور جلوگیری از این اتفاق، شما می‌ـوانید مهم‌ترین کارهای خود را در قالب یادداشت‌هایی بر روی دسکتاپ ویندوز بچسبانید و همواره از مهم‌ترین آنان با خبر باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PNotes.NET را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PNotes.NET :

– قابلیت تنظیم محل قرارگیری یادداشت‌ها و تغییر ظاهر و رنگ آنان

– امکان تنظیم شفافیت و یا قرار دادن در یک قسمت از صفحه نمایش

– قابلیت زمان‌بندی آلارم‌های یادآور

– امکان تنظیم و یا تغییر صدای یادآور

– امکان ساخت گروه‌ و زیرگروه‌ برای یادداشت‌ها

– امکان بک‌آپ‌گیری و رمزگذاری یادداشت‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 + 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR