دانلود Any Folder Password Lock 10.8.0.0 – نرم افزار پنهان کردن و رمزگذاری فولدر ها

Any Folder Password Lock - نرم افزار پنهان کردن و رمزگذاری فولدر ها

 

دانلود Any Folder Password Lock

| نرم افزار پنهان کردن و رمزگذاری فولدر ها |

 

Any Folder Password Lock 10.8.0.0 نام نرم افزاری کم حجم و قدرتمند است که فولدر ها، هارد دیسک های اینترنال و اکسترنال، درایو های خارجی مانند فلش مموری ها، کارت حافظه SD و… را قفل و پنهان می کند. یک رمز عبور ایمن و قابل اعتماد از حریم خصوصی شما محافظت می کند. این ابزار یکی از بهترین نرم افزار های محافظت از پوشه ها به وسیله رمز عبور است که کاملا از ویندوز XP، Vista، 7، 8، 8.1 و 10 پشتیبانی می کند. این برنامه این امکان را به شما می دهد تا پرونده ها (متن، ورد، اکسل، PDF، PPT، تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی، بایگانی های و فایل های فشرده و…)، پوشه ها، هارد دیسک ها و دستگاه های ذخیره سازی خارجی مانند حافظه SD را قفل یا پنهان کنید.

سرعت برنامه در افزودن فایل ها و پوشه ها بسیار بالاست و ظرف چند ثانیه اطلاعات مورد نظرتان را قفل و پنهان می کند. اگر اطلاعاتتان را در حافظه های قایل حمل نگهداری می کنید برنابراین امکان دارد فلش مموری، رم یا هارد اکسترنال شما مفقود و یا دزدیده شود و همین موضوع باعث می شود تا محافظت از اطلاعات اهمیت فوق العاده ای داشته باشد. Any Folder Password Lock می تواند تمام و یا بخشی از فایل ها و فولدر های حافظه قابل حمل شما را رمزگذاری و پنهان کند تا دیگران به هیچ شکلی نتوانند به آن ها دسترسی پیدا کنند.

 

 

 

ویژگی های Any Folder Password Lock:

با استفاده از رمز عبور قوی از فایل های Word، Excel، PowerPoint، TXT، فیلم، موزیک، تصاویر، فایل های فشرده Zip، RAR و RARS، فولدر ها و… محافظت کنید
این یک ابزار رمزگذاری پیشرفته با گزینه های امنیتی متعدد است. در 3 مرحله ساده می توانید از پرونده ها، پوشه ها و درایو ها با رمز محافظت کنید
– پشتیبانی از کارت های SD، فلش مموری ها، هارد های اینترنال و اکسترنال
– پشتیبانی از ویندوز XP تا 10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Any Folder Password Lock - نرم افزار پنهان کردن و رمزگذاری فولدر ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR