دانلود VueScan Pro 9.8.23 x86/x64 – نرم افزار اسکنر حرفه ای

دانلود VueScan Pro 9.8.14 x86/x64 - نرم افزار اسکنر حرفه ای

 

دانلود VueScan Pro

| نرم افزار اسکنر حرفه ای تصاویر |

 

VueScan Pro 9.8.23 x86/x64 از محبوب ترین نرم افزار های اسکنر جهان است و به طور گسترده توسط عکاسان, کاربران خانگی و خدمات اسکن و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار از یک برنامه اسکن مسطح و کیفیت بالا برای تولید اسکن ها استفاده می شود که موجب تعادل رنگ و راحتی میشود. برنامه VueScan Pro دارای امکانات پیشرفته ای برای حفظ رنگ, اسکن دسته ای, و دیگر ویژگی های مورد استفاده که توسط عکاسان حرفه ای مورداستفاده قرار می گیرند, میباشد.
برنامه VueScan Pro بدون هیچ گونه افت سرعتی در سیستم رایانه اجرا میشود. اگر برنامه اسکنر دیگری داشته باشید به خوبی و بدون افت سرعت به کار خود ادامه خواهند داد, این بهره وری اسکن های شما را افزایش خواهد داد به طوری که با استفاده از گزینه های اسکن پیشرفته و ویژگی های قدرتمند اسکن های شما را با بالاترین دقت و کیفیت رنگ ها بهبود خواهد بخشید و تعادل رنگ ها را حفظ خواهد نمود. این نرم افزار از بیش از 700 نوع اسکنر و 209 فایل خام دوربین های دیجیتالی پشتیبانی می کند, هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار VueScan را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VueScan Pro :

– کار با 1200 اسکنر مسطح و اسکنر فیلم ها

– قابل اجرا بر روی سیستم عامل Mac OS X, ویندوز , لینوکس

– بهبود بهره وری و کیفیت اسکن

– ایجاد فایل اسکن خام

– وجود پروفایل های ICC و فضاهای رنگی

– کالبراسیون رنگ IT8

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VueScan Pro.cover1  300x164 - دانلود VueScan Pro 9.8.23 x86/x64 - نرم افزار اسکنر حرفه ای VueScan Pro.cover2  300x163 - دانلود VueScan Pro 9.8.23 x86/x64 - نرم افزار اسکنر حرفه ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید اما اجرا نکنید
– فایل VueScan Patcher.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و برروی Patch کلیک کنید
– فایل VueScan KeyGen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و برروی GENERATE کلیک و با استفاده از با استفاده از کد فعال سازی ساخته شده برنامه را اکتیو کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 34/40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR