دانلود Wiclax 9.3.8445 – نرم افزار مدیریت و اجرای انواع مسابقات

دانلود Wiclax 9.3.8445 - نرم افزار مدیریت و اجرای انواع مسابقات

 

دانلود Wiclax

| نرم افزار مدیریت و اجرای انواع مسابقات |

 

Wiclax 9.3.8445 نام یک ابزار قدرتمند و کامل برای مدیریت مسابقه، رقابت و هرگونه چالش زمانی است که در قالب یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در دسترس شم اقرار می‌گیرد تا به کمک آن بتوانید کلیه رویدادهای مشابه را به شکلی موثر و ساده مدیریت کنید. این نرم افزار، مختص مواقعی طراحی شده که شما می‌خواهید گروهی از شرکت‌کنندگان در یک مسابقه یا رویداد مشابه را بر حسب زمان مدیریت و گردانندگی این چالش را بر عهده بگیرید.

این نرم افزار در واقع یک دستیار هوشمند و قوی است که می‌تواند بر اساس مشخصه‌های انتخابی شما رقابت را مدیریت و نمای آن را به صورت زنده به تصویر بکشد. به عنوان مثال، برای یک مسابقه رالی، چیزی که اهمیت دارد این است که هر ماشین در چه زمانی توانسته چند دور از مسیر را طی کند. این برنامه، به شکلی قابل انعطاف و ساده می‌تواند مشخصه‌های مورد نظر شما را دریافت و شرکت‌کنندگان رقابت را برای شما در یک نمای گرافیکی مدیریت کند. در آخر، شما می‌توانید با یک کلیک کلیه اطلاعات مربوط به رقابت را اکسپورت گرفته و آن را در فرمت دلخواه خود ذخیره کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Wiclax را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Wiclax :

– مناسب برای مدیریت و برگذاری هرگونه مسابقه مثل دو، دوچرخه‌سواری، ماشین، موتور و …

– پشتیبانی از مسابقات چند دور، زمانی، تیمی و …

– امکان تهیه خروجی پرینت یا PDF از نتایج

– قابلیت نمایش آنلاین نتایج در صفحه وب، نمایشگر LED/TV و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wiclax.cover1  300x162 - دانلود Wiclax 9.3.8445 - نرم افزار مدیریت و اجرای انواع مسابقات Wiclax.cover2  300x167 - دانلود Wiclax 9.3.8445 - نرم افزار مدیریت و اجرای انواع مسابقات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR