دانلود MadLipz – You’re funnier than you think! 2.7.29 – نرم افزار دوبله و صداگذاری فیلم برای اندروید

دانلود MadLipz - You're funnier than you think! 2.7.29 - نرم افزار دوبله و صداگذاری فیلم برای اندروید

 

دانلود نرم افزار MadLipz برای اندروید

| نرم افزار دوبله و صداگذاری فیلم برای اندروید |

 

MadLipz – You’re funnier than you think! 2.7.29 نام یک اپلیکیشن جدید، محبوب و پرطرفدار است که به کمک آن، شما می‌توانید با گوشی اندرویدی خود بر روی فیلم‌ها دوبله و صداگذاری کنید. این اپلیکیشن، بیشتر با هدف سرگرمی و فان توسعه داده شده و به کمک آن، بسیاری از ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی با صداگذاری‌های خنده‌دار به اشتراک گذاشته می‌شوند. اگر که دوست دارید در این زمینه از خود خلاقیت نشان دهید و بر روی فیلم‌ها و ویدیوهای مختلف، صداگذاری انجام دهید، نرم افزار مدلیپز یکی از بهترین ابزارها برای این کار به حساب می‌آید.

این روزها کمتر کسی را پیدا می‌کنید که با دابسمش آشنایی نداشته و یا یکی از کلیپ‌های آن را در شبکه‌های اجتماعی ندیده باشد. در اپلیکیشن دابسمش، کاربر می‌تواند یک صدای از قبل موجود را لب بزند و از این کار فیلمبرداری کند. مدلیپز، یک اپلیکیشن جدید و نقطع مقابل دابسمش است. در این اپ، شما می‌توانید بر روی کلیپ‌ها صداگذاری و یا آن‌ها را دوبله کنید. این اپ، در حال حاضر میلیون‌ها کاربر فعال در سراسر دنیا دارد و ویدیوکلیپ‌های فان و خنده‌دار بسیاری در فضای مجازی با آن ساخته و به اشتراک گذاشته می‌شوند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، آخرین نسخه از اپلیکیشن مدلیپز را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم تا شما هم بتوانید از این اپ و امکانات جذاب آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار MadLipz برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MadLipz :

– امکان صداگذاری بر روی کلیپ‌ها

– قابلیت دوبله کردن فیلم و کلیپ

– امکان ساخت صداگذاری برای هزاران ویدیو کلیپ آماده و محبوب در دنیا

– امکان ترکیب تصویر و زیرنویس

– دارا بودن امکان کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MadLipz 1 84x150 - دانلود MadLipz - You're funnier than you think! 2.7.29 - نرم افزار دوبله و صداگذاری فیلم برای اندروید MadLipz 2 84x150 - دانلود MadLipz - You're funnier than you think! 2.7.29 - نرم افزار دوبله و صداگذاری فیلم برای اندروید MadLipz 3 84x150 - دانلود MadLipz - You're funnier than you think! 2.7.29 - نرم افزار دوبله و صداگذاری فیلم برای اندروید MadLipz 4 84x150 - دانلود MadLipz - You're funnier than you think! 2.7.29 - نرم افزار دوبله و صداگذاری فیلم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR