دانلود بازی کم حجم Monument Builders Golden Gate Bridge برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Monument Builders Golden Gate Bridge برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Monument Builders Golden Gate Bridge برای کامپیوتر

| بازی ساخت پل تاریخی گلدن گیت |

 

Monument Builders Golden Gate Bridge بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی Monument Builders Golden Gate Bridge شما با چالش مدیریت دقیق زمان رو به رو هستید که می بایست برای ساخت یک پل به یاد ماندنی ، منابع متعددی را آماده سازی و کارگران بسیاری را برای آن استخدام کنید. این پل قرار است در محلی از سوی شما و کارگران شما ساخته شود که دارای شرایط طبیعی سخت و بسیار دقیقی است که باید در تمامی مراحل ساخت ، طراحی و آماده سازی به آنان دقت کنید.

وجود بادهای خشمگین ، مه های سنگین و بسیاری دیگر از ویژگی های طبیعی ، از جمله چالش هایی هستند که در آماده سازی این پل باید مورد نظر شما قرار گیرند. زمان تعیین شده برای آغاز رونمایی و بهره برداری رسمی از این پل برای تاریخ 27 می 1937 برنامه ریزی شده است. آیا می توانید با مدیریت دقیق زمان ، این پروژه را در این روز تاریخی به بهره برداری رسانده و آن را تحویل عموم مردم قرار دهید؟ هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Monument Builders Golden Gate Bridge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Build1 Build2 Build3

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
CPU: 1.2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 379 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 138 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR