دانلود Moonlight PC 5.0.0 – بازی کردن ریموت با کامپیوتر

دانلود Moonlight PC 5.0.0 - بازی کردن ریموت با کامپیوتر

 

دانلود Moonlight PC

| بازی کردن ریموت با کامپیوتر |

 

Moonlight PC 5.0.0 به شما اجازه می دهد تا بتوانید بازی‌های دلخواه خود را به صورت ریموت از طریق اینترنت تجربه کنید! این برنامه، مختص افرادی است که بدون کامپیوتر و بازی‌های دلخواه خود نمی‌توانند سپری کنند؛ تنها کافی‌ست که یک خط اینترنت در دسترس داشته باشید و یک رایانه‌ی گیمینگ در منزل؛ در ادامه با استفاده از این برنامه امکانی برای شما فراهم خواهد شد تا بتوانید بازی‌های خود را به صورت ریموت بازی کنید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید بازی‌های کامپیوتری خود را تقریبا در هر دیوایس دیگری بازی کنید. فرقی نمی‌کند که در یک اتاق دیگر هستید و یا شهر یا کشوری دیگر؛ زیرا که تنها از طریق یک خط اینترنت سیستم گیمینگ شما در دسترس‌تان بوده و می‌توانید از راه دور هم بازی های دلخواه خود را ادامه دهید.

این برنامه که پیش‌تر با نام Limelight شناخته می‌شد، یک پروژه متن باز است که بر پایه پروتکل گیم استریم انویدیا ساخته شده و به عنوان یک کلاینت مستقل می‌توانید آن را برای استریم بازی‌های خود مورد استفاده قرار دهید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در رایانه‌های گیمینگ، امکان استریم بازی و تجربه بازی از راه دور را برای خود فراهم کنید. تصور کنید که هر نوع بازی که در کامپیوتر گیمینگ خود اجرا می‌کنید را بتوانید از طریق اینترنت در گوشی موبایل، تبلت، مک بوک یا … اجرا کنید.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Moonlight PC را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Moonlight PC :

– امکان استریم بازی‌های کامپیوتر به گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و …

– پشتیبانی از 120 FPS Streaming

– امکان راه‌اندازی سرور گیمینگ شخصی

– پشتیبانی از Android, iOS, Apple TV, PC / Mac, Chromebook, PS Vita, Wii U, Raspberry Pi, LG webOS TV

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Moonlight PC.cover1  300x148 - دانلود Moonlight PC 5.0.0 - بازی کردن ریموت با کامپیوتر Moonlight PC.cover2  300x148 - دانلود Moonlight PC 5.0.0 - بازی کردن ریموت با کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR