دانلود بازی My Universe Green Adventure Farmers Friends برای PC

دانلود بازی My Universe Green Adventure Farmers Friends برای PC

 

دانلود بازی My Universe Green Adventure Farmers Friends برای کامپیوتر

| بازی دنیای من – ماجراجویی سبز – دوستان کشاورز |

| نسخه RAZOR |

 

My Universe Green Adventure Farmers Friends بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های کژوال و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2023 توسط Microids ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی های سبک شبیه‌ساز کشاورزی یکی از جنبه‌های محبوب بازی های کامپیوتری است که به شدت مورد علاقه عده‌ی زیادی از بازیکنان توسط دارد. در این بازی ها، شما تجربیات و چالش های کشاورزی و مدیریت مزرعه یا مزرعه‌ها را تجربه می‌کنید. از توانایی کشت و داشت محصولات گرفته تا مدیریت منابع، انتخاب دستگاه‌های کشاورزی و حتی پرورش دام، تکنولوژی و بازاریابی، همه‌ی این عوامل در این بازی ها نقش اساسی دارند. این بازی ها اغلب از گرافیک‌های زیبا و دسته‌بندی دقیق محتوا و چالش ها برخوردار هستند و باعث می‌شوند تا بازیکنان به سرعت درگیر و مشغول شود.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سبک بازی‌های شبیه‌ساز کشاورزی هستید، در این بازی برای شما عنوان جدیدی را در این سبک آماده کرده‌ایم که در ان شما به عنوان یک مزرعه‌دار ایفای نقش خواهید کرد. در این بازی شما به عنوان دخترکی ایفای نقش خواهید کرد که مزرعه را از نیاکان خود به ارث برده و اکنون باید دوره جدیدی از زندگی خود را آغاز کند. در بازی شما باید از گیاهان، سبزیجات، گل‌ها و … مراقبت کرده و در کنار آن، از حیوانات اهلی نیز نگهداری کنید و از این طریق، کسب درآمد کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی My Universe Green Adventure Farmers Friends را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

My Universe Green Adventure Farmers Friends1 300x169 - دانلود بازی My Universe Green Adventure Farmers Friends برای PC My Universe Green Adventure Farmers Friends2 300x169 - دانلود بازی My Universe Green Adventure Farmers Friends برای PC

 

My Universe Green Adventure Farmers Friends3 300x169 - دانلود بازی My Universe Green Adventure Farmers Friends برای PC My Universe Green Adventure Farmers Friends4 300x169 - دانلود بازی My Universe Green Adventure Farmers Friends برای PC

 

تریلر بازی My Universe Green Adventure Farmers Friends :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core 2 Duo CPU E6550 2.33GHz
Memory: 4 MB RAM
Graphics: 1GB
Storage: 1300 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 421 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR