دانلود بازی Real Driving Sim 4.1 – شبیه‌ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Real Driving Sim 2.5 - شبیه‌ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Real Driving Sim برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Real Driving Sim 4.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Ovidiu Pop است. آیا شما هم عاشق اتومبیل و رانندگی با سوپر اسپرت‌ها هستید؟ اگر چنین است، پیشنهاد می‌کنیم تحت هیچ شرایطی فرصت تجربه شبیه‌ساز فعلی را از دست ندهید! این بازی اندرویدی جدید، یک محیط بسیار گسترده و چشم‌نواز را برای شما پلیرها شبیه‌سازی کرده است که با گزینش اتومبیل دلخواه خود از بین 80 مدل مختلف و جذاب، می‌توانید یک رانندگی نزدیک به واقعیت را در محیط‌های مختلف این بازی تجربه نمایید.

محیط شبیه‌سازی شده در این بازی به قدری گسترده است که تا مدت‌ها نمی‌توانید همه آن‌ را بگردید! علاوه بر این، ده‌ها اتومبیل جذاب و منحصر به فرد نیز در این بازی طراحی شده و قابل انتخاب هستند که می‌توانید از تجربه رانندگی با هریک از آن‌ها در شرایط آب و هوایی مختلف لذت ببرید. شبیه‌سازی واقع‌گرایانه طراحی خودروها، تصادفات واقعی، جلوه‌های صوتی بسیار نزدیک به واقعیت، امکان رانندگی در مسیرهای آسفالت، جاده خاکی و … از دیگر خصوصیات این بازی جذاب به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Real Driving Sim را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Real Driving Sim :

– دارا بودن ده‌ها اتومبیل مدرن و شیک برای انتخاب

– امکان رانندگی آزادانه در 20 شهر مختلف

– امکان رانندگی در مسیر آزادراه، بیابان، خیابان‌های بارانی، برفی، کوهستانی و …

– امکانات کنترلی نزدیک به واقعیت

– دارا بودن افکت‌های صوتی فوق‌العاده

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه جلوه‌های بصری و گرافیکی

– امکان رانندگی آفرود

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Real Driving Sim1 150x84 - دانلود بازی Real Driving Sim 4.1 - شبیه‌ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Real Driving Sim2 150x84 - دانلود بازی Real Driving Sim 4.1 - شبیه‌ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Real Driving Sim3 150x84 - دانلود بازی Real Driving Sim 4.1 - شبیه‌ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Real Driving Sim4 150x84 - دانلود بازی Real Driving Sim 4.1 - شبیه‌ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 46/406/343 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR