ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی

ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی

ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی

| ساخت تصاویر تبلیغاتی برای آنلاین شاپ اینستاگرامی  |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی جدید و کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن شما می‌توانید تصاویر مورد نظر خود برای استفاده در آنلاین شاپ را آماده کنید. اگر که در زمینه‌ی فروش آنلاین در فضای مجازی فعالیت دارید، احتمالا به خوبی می‌دانید که انتخاب تصویر برای فروش کالا یا خدمت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در واقع کاربر باید تصاویری را برای محصول خود انتخاب و در شبکه‌های اجتماعی پست کند که احتمالا برای مخاطب جذابیت دارد. عکاسی تجاری، شاید برای همه کسب و کارها میسر نباشد و بسیار هزینه‌بر باشد. در همین راستا، یک سرویس جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شده که با آن می‌توانید تصاویر محصول خود را برای آنلاین شاپ‌ها طراحی کنید و به شکلی خلاقانه پست کنید.

همه کسب و کارهای کوچک تا بزرگ، باید برای ثبت عکس‌های خود هزینه و زمان صرف کنند. تا پیش از این، عکاسی تبلیغاتی از جمله‌ی مشاغل پردرآمد برای عکاسان بوده است. ولی با پیشرفت تکنولوژی، شاید که این وضعیت کمی دچار تغییر شود. سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدی که در اینجا خدمت شما معرفی می‌کنیم امکانی را فراهم می‌کند که با آن می‌توانید تصاویر ساده‌ی خود از محصول را بر روی پس زمینه‌های مختلف و جذابی قرار دهید و بدین واسطه، محصول خود را به شکل چشم‌نوازتری در معرض دید قرار دهید.هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

با استفاده از این وب‌سایت، شما هم به راحتی می‌توانید عکس خود را به هوش مصنوعی بسپارید و در ادامه، نتایجی فوق‌العاده را در خروجی تحویل بگیرید.

1- به وب‌سایت pebblely.com مراجعه کنید. با کلیک بر روی دکمه زرد رنگ (Get 40 free photos every month) ثبت نام خود را با ایمیل انجام دهید.

pebblely.cover1  300x138 - ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

pebblely.cover2  300x138 - ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- در ادامه، با کلیک بر روی Upload new، می‌توانید تصویر محصول خود را فراخوانی و نمونه‌های جذاب آن را که با هوش مصنوعی ساخته می‌شود تحویل بگیرید.

pebblely.cover3  300x138 - ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR