دانلود بازی Battlefield V برای PC

دانلود بازی Battlefield V برای PC

 

دانلود بازی Battlefield V برای کامپیوتر

| بازی بتلفیلد 5 |

| نسخه CPY |

| نسخه کم‌حجم Battlefield V – v1.04 build 3891220 (FitGirl) اضافه شد… |

 

Battlefield V بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط EA DICE ساخته و از سوی کمپانی Electronic Arts برای کامپیوتر عرضه شده است. علاقه‌مندان به سری بازی‌های کامپیوتری، همواره از عرضه برخی عناوین مهم و شناخته شده مطابق با زمان‌بندی هر سال لذت می‌برند. برای مثال، سری کال‌ آف دیوتی (Call of Duty) و فیفا (FIFA) از جمله مواردی هستند که هرساله می‌توان به انتظار یک نسخه کاملا جدید و جذاب از آن نشست. در این بین، برخی دیگر از بازی‌ها همچون جی‌تی‌ای (GTA) و یا همین بتلفیلد (Battlefield)، هر چند سال یک بار نسخه جدیدی را منتشر می‌کنند که در پی آن، جنجال بسیاری به پا می‌شود! به عنوان مثال، اکنون نگارش پنجم از سری محبوب بتلفیلد عرضه شده است که باز هم مطابق همیشه، سر و صدای بسیاری را در بین علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن به پا کرده و بدون شک باید آن را یکی از بهترین بازی‌های سال به شمار آورد. موفقیتی که شرکت اکتیویژن در پی عرضه کال آف دیوتی: جنگ جهانی دوم (Call of Duty WWII) به دست آورد، بیانگر آن بود که گیمرها علاقه وافری به حضور در حال و هوای جنگ جهانی دوم داشته و دوست دارند که جنگ‌های شبیه‌سازی شده در یک بازی رایانه‌ای، گوشه‌هایی از واقعیت را نیز برای آنان به همراه داشته باشد. همانطور که انتظار می‌رفت، سازندگان بتلفیلد جدید نیز نسبت به این تجربه واکنش نشان داده و نسخه پنجم این بازی را با شبیه‌سازی بی‌نظیری از همین دوره تاریخی ارائه کرده‌اند. بنابراین، بتلفیلد 5 را باید به عنوان یک رقیب جدی و پرحاشیه برای کال آف دیوتی جدید به حساب آورد! بتلفیلد 5، نسخه‌ای جدید و فوق‌العاده از سری محبوب بتلفیلد است که چندی پیش به طور جهانی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. اکنون می‌توانیم این مژده را به شما علاقه‌مندان بدهیم که گروه هکری همیشه در صحنه CPY، کرک رسمی این بازی را نیز منتشر نموده و شما می‌توانید بدون هیچگونه محدودیتی از تجربه بتلفیلد 5 لذت ببرید!

بتلفیلد 5، از جنبه‌های مختلفی متفاوت‌تر از دیگر اکشن‌های موجود در بازار به نظر می‌رسد. بر خلاف جدیدترین سری کال آف دیوتی، بخش داستانی در بتلفیلد 5 نقش بسیار پر رنگی داشته و شما می‌توانید در طی نبردهای تاریخی جنگ جهانی دوم، با ده‌ها شخصیت مختلف ملاقات کرده و در ماموریت‌های مختلف حضور پررنگ داشته باشید. در کنار این‌ها، امکانات شخصی‌سازی در بتلفیلد 5 تغییرات فوق‌العاده‌ای داشته و شما قادر هستید سرباز، وسیله نقلیه و اسلحه‌های موجود در بازی را با جزئیات بسیار بالا شخصی‌سازی کنید. بتلفیلد 1 (Battlefield 1) با تمرکز بر جنگ جهانی اول پا به میادین گذاشت و اکنون بتلفیلد 5 سعی بر آن دارد تا پلیر را به حال و هوای جنگ جهانی دوم برده و رویدادهای مختلف آن را از نمای اول شخص برای وی تداعی کند. نسخه پنجم بازی بتلفیلد، دارای حالت‌های بازی متنوعی است که پلیر با هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. آن‌طور که تاریخ به ما می‌گوید، هیتلر و آلمان نازی در جریان جنگ جهانی دوم شکست می‌خورند؛ این سناریوی غم‌انگیز را در بسیاری از کتاب‌ها خوانده و در فیلم‌ها هم دیده‌ایم؛ اما شاید بد نباشد که این بار حس و حال واقعی این شکست بزرگ تاریخی را شما در قالب یک فرمانده بزرگ تجربه کنید. اکنون شما به عنوان یک فرمانده جنگی در بین نیروهای آلمان نازی قرار گرفته و در آخرین روزهای جنگ‌های جهانی به سر می‌برید. کشور شما، نقش بازنده را ایفا کرده و آخرین تانک تایگر وان آلمانی، محوریت اصلی این ماجرا را بر عهده دارد. در این سناریو از بازی، شما می‌توانید با حال و هوایی هیجان‌انگیز و گاها تلخ از سری بازی‌های اکشن و اول شخص رو به رو شده و خود را در قلب ماجراهای این نبرد تاریخی ببینید.هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Battlefield V را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battlefield V1 300x169 - دانلود بازی Battlefield V برای PC Battlefield V2 300x169 - دانلود بازی Battlefield V برای PC

 

Battlefield V3 300x169 - دانلود بازی Battlefield V برای PC Battlefield V4 300x169 - دانلود بازی Battlefield V برای PC

 

Battlefield V5 300x169 - دانلود بازی Battlefield V برای PC Battlefield V6 300x169 - دانلود بازی Battlefield V برای PC

 

تریلر بازی Battlefield V :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based On Battlefield.V-CPY ISO Release: Cpy-B5.ISO (54,286,557,184 Bytes)
100% Lossless & MD5 Perfect: All Files Are Identical To Originals After Installation
Trial .EXE File Ripped, NOTHING Re-Encoded
Significantly Smaller Archive Size (Compressed From 50.6 To 33.2 GB)
Installation Takes: ~30 Minutes On 8-Threads CPU; ~1 Hour On 4-Threads CPU
After-Install Integrity Check So You Could Make Sure That Everything Installed Properly
HDD Space After Installation: 50 GB (Up To 58 GB During Installation)
Use “Language Selector.Exe” In Game Root To Change The Game GUI/Subtitles Language. All Characters In The Game Speak In Their Mother Language, There Are No Separate Voice Packs For Any Language At All
Repack Uses Xtool Library By Razor12911
At Least 2 GB Of Free RAM (Inc. Virtual) Required For Installing This Repack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
Processor (AMD): AMD FX-8350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Memory: 8GB RAM
Graphics card (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 1050 / NVIDIA GeForce® GTX 660 2GB
Graphics card (AMD): AMD Radeon™ RX 560 / HD 7850 2GB
DirectX: 11.0 Compatible Video Card or Equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet Connection
Hard-drive space: 50GB

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10 or Later
Processor (AMD): AMD Ryzen 3 1300X
Processor (Intel): Intel Core i7 4790 or Equivalent
Memory: 12GB RAM
Graphics card (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 1060 6GB
Graphics card (AMD): AMD Radeon™ RX 580 8GB
DirectX: 11.1 Compatible Video card or Equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or Faster Internet Connection
Available Disk Space: 50GB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 50.4 + 34.9 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR