دانلود Apowersoft ApowerShow 1.1.0.19 – نرم افزار ساخت اسلایدشو

دانلود Apowersoft ApowerShow 1.0.1 - نرم افزار ساخت اسلایدشو

 

دانلود Apowersoft ApowerShow

| نرم افزار ساخت اسلایدشو |

 

Apowersoft ApowerShow 1.1.0.19 نام نرم افزاری است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به تصاویر خود جان تازه‌ای بخشیده و آنان را همچون فیلم‌های حرفه‌ای به حرکت درآورند! امروزه ما انسان‌ها در هر کجای دنیا که باشیم، به عکاسی و ثبت لحظات‌ خاطره‌انگیز علاقه نشان می‌دهیم. عکاسی از طبیعت، جشن تولد، سوژه‌های خاص و ... از جمله مواردی هستند که در طی آن، دست به دوربین برده و لحظات مربوطه را در قالب یک تصویر دیجیتالی ذخیره می‌کنیم. اما آیا تا به حال در تفکر زنده کردن تصاویر بوده‌اید؟! شاید در ابتدا این اصطلاح برایتان کمی گنگ باشد، ولی واقعیت امر این است که شما نیز می‌توانید با کمترین سطح آشنایی با مفاهیم کامپیوتر، تصاویر خود را به فیلم‌هایی جذاب و زیبا تبدیل کنید!

طرز کار این برنامه بدین شرح است که در ابتدا شما مجمعه تصاویر خود را وارد محیط آن کرده و سپس با انتخاب فایل موسیقی دلخواه خود، تصاویرتان را به همدیگر متصل می‌کنید. شیوه تغییر یافتن این عکس‌ها را نیز می‌توان مطابق با سلیقه خود تغییر داد؛ تنها کافی‌ست که تصمیم بگیرید کدام دسته از افکت‌های حرکتی را برای پروژه خود انتخاب کنید. با استفاده از این برنامه و امکانات کاربردی آن، می‌توان پروژه‌هایی زیبا را برای مجالس عروسی، فیلم‌های مربوط به جشن فارغ‌التحصیلی و … ایجاد کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Apowersoft ApowerShow را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Apowersoft ApowerShow :

– امکان ساخت پروژه‌های ویدیویی فوق‌العاده تنها در عرض چند دقیقه کوتاه

– قابلیت ساخت کلاژ‌های متحرک و خلاقانه

– امکان ترکیب تصاویر و فایل‌های صوتی برای خلق یک اثر ویدیویی به یادماندنی

– دارا بودن تعداد بسیاری از افکت‌های حرکتی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Apowersoft ApowerShow.cover1  1 300x185 - دانلود Apowersoft ApowerShow 1.1.0.19 - نرم افزار ساخت اسلایدشو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR