دانلود Topaz JPEG to RAW AI 2.2.1 – نرم افزار تبدیل تصاویر معمولی به RAW

Topaz JPEG to RAW AI - نرم افزار تبدیل تصاویر معمولی به RAW

 

دانلود Topaz JPEG to RAW

| نرم افزار تبدیل تصاویر معمولی به RAW |

 

Topaz JPEG to RAW AI به شما کمک خواهد کرد تا تصاویر معمولی با فرمت JPEG را به شکلی ویرایش کنید که انگار در ابتدا یک تصویر RAW بوده اند. این برنامه به شما در جلوگیری از بندینگ، حذف آثار افت کیفیت ناشی از فشرده سازی تصاویر، بازیابی جزئیات و افزایش دامنه رنگ ها و پویایی بیشتر تصاویر کمک شایانی خواهد کرد. بخش هایی که باعث بی کیفیت نشان دادن عکس های شما می شوند را برطرف کنید، پویای آن ها را بهبود ببخشید و جزئیات را بازیابی کنید. تبدیل JPEG به RAW AI در از بین بردن مصنوعات فشرده سازی و بازیابی جزئیات رنگ ها بسیار موثر است همچنین دامنه دینامیکی پیشرفته ای توسط سایه های عمیق تر و هایلایت های پیشرفته بوجود خواهد آمد.

تصویر شما وقتی تبدیل به JPEG می شود دامنه پویایی قابل توجهی را از دست می دهد اما تبدیل آن ها به RAW AI در بازگرداندن سایه های از دست رفته و جزئیاتی برجسته کمک می کند و می توانید بخشی از دامنه دینامیکی گفته شده را بازیابی کنید. اگرچه شما قادر به بازیابی کامل جزئیات حذف شده نخواهید بود اما این اطلاعات کم نیز می توانند به Topaz JPEG to RAW AI برای تبدیل بهتر کمک کند. در مورد رنگ بندی نیز باید به این موضوع اشاره داشت که تصاویر JPEG معمولا در فضای رنگی sRGB قرار دارند که برای وب سایت های اینترنتی بسیار عالی است اما برای چاپ و ویرایش های حرفه ای زیاد جالب نیست. هنگام ویرایش عکس در sRGB، تنظیم میزان اشباع یا لرزش، اغلب آشفتگی رنگی را بوجود خواهد آورد.

 

 

برخی از ویژگی های Topaz JPEG to RAW AI:

– بهبود رنگ بندی و  عمق سایه
– ساخته شده توسط هوش مصنوعی (در حال حاضر تنها نرم افزار مجهز به یادگیری ماشین است که قادر به انجام این کار می باشد)
– گردش کار ساده
– امکان پردازش دسته ای تصاویر
– حذف آثار افت کیفیت ناشی از تغییرات در تصاویر
– کمک به بازیابی جزئیات ریز حذف شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Topaz JPEG to RAW AI - نرم افزار تبدیل تصاویر معمولی به RAW



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا برنامه را نصب کنید
– فایل Reg.reg را اجرا کنید (در فایلی که دانلود کرده اید قرار دارد)
– برنامه را اجرا و در آن ثبت نام کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 234 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR