دانلود بازی Galaxy Squad برای PC

دانلود بازی Galaxy Squad برای PC

 

دانلود بازی Galaxy Squad برای کامپیوتر

| بازی جایزه‌بگیران کهکشان |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Galaxy Squad بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Kazakov Oleg ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در صورتی که شما نیز حداقل یکی از قسمت‌های فیلم محبوب و دوست‌داشتنی جنگ ستارگان (Star Wars) را تماشا کرده باشید، احتمالا به خوبی با مفهوم مزدوران فضایی آشنا هستید. مزدوران بین‌کهکشانی، در واقع موجودات و یا انسان‌هایی هستند که در آینده‌ای دور به صورت آزادانه در بین کهکشان‌ها فعالیت می‌کنند. منبع درآمد اصلی آن‌ها، انجام کارهایی است که برای به انجام رساندن آنان جوایز نفیسی تعیین شده است. جایزه‌بگیران و یا مزدوران کهکشانی، نقشی است که در این بازی باید به خوبی در کالبد آن قرار بگیرید!

همانطور که گفته شد، شغل اصلی شما در این بازی انجام ماموریت‌هایی است که موفقیت در انجام آن‌ها مزد و جایزه زیادی را برای شما در بر خواهد داشت. با این حال، هیچ‌گاه نمی‌توان وظیفه آینده را از قبل پیش‌بینی کرد. هریک از ماموریت‌های شما در بازی، طی زنجیره یک سری از رویدادها تعریف می‌شود که پس از تعیین و پذیرش انجام آن‌ها، مدیریت یک گروه کامل از جایزه‌بگیران بر عهده شما خواهد بود. به منظور انجام ماموریت‌ها، شما در بین سیارات و منظومه‌های مختلفی رفت و آمد خواهید داشت. امکان ارتقای سفینه فضایی، عبور از کنار ایستگاه‌های فضایی مختلف و در نهایت تجربه یک ماجراجویی جذاب و کهکشانی از مهم‌ترین خصوصیات این بازی سرگرم‌کننده به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Galaxy Squad را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Galaxy.Squad1  300x169 - دانلود بازی Galaxy Squad برای PC Galaxy.Squad2  300x169 - دانلود بازی Galaxy Squad برای PC

 

Galaxy.Squad3  300x169 - دانلود بازی Galaxy Squad برای PC Galaxy.Squad4  300x169 - دانلود بازی Galaxy Squad برای PC

 

تریلر بازی Galaxy Squad :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 8 (32/64-bit)/Windows® 7 (32/64-bit)/Vista
Processor: Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 128MB Video Card with OpenGL support
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 351 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR