دانلود Scientific Toolworks Understand 5.0.949 x86/x64 – تجزیه و تحلیل کدهای برنامه نویسی

دانلود Scientific Toolworks Understand 5.0.949 x86/x64 - تجزیه و تحلیل کدهای برنامه نویسی

دانلود SScientific Toolworks Understand

| تجزیه و تحلیل کدهای برنامه نویسی |

 

Scientific Toolworks Understand 5.0.949 x86/x64 یک ابزار حرفه ای و تخصصی استاتیک جهت اندازه گیری، آنالیز، تجزیه و تحلیل پایگاه های داده و کدهای برنامه نویسی و حفاظت از آنهاست که از برنامه هایی با خاصیت چند پتلفرمی، چند زبانه و نوشته شده توسط چندین IDE مختلف پشتیبانی کرده و توسط طراحان آن نوشته شده است تا بتواند از کدهای منبع (Source Code) پروژه های بزرگ کاربران و شرکت های مختلف طراحی و برنامه نویسی پشتیبانی کند. به وسیله این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا ابتدا اقدام به آنالیز کدهای نوشته شده در برنامه مورد نظر خود به زبان های جاوا، دلفی، پاسکال، C، فرترن، Jovial و C پلاس پلاس کرده و سپس به وسیله قابلیت های این نرم افزار از کدهای پروژه خود محافظت نمایند.

این برنامه همچنین قادر است تا اقدام به شناخت روابط بین ساختارهای منابع مختلف پروژه را چک کرده و پس از درک آنها نسبت به دیباگ کردن پروژه و یا حذف و اضافه کردن کدهای خاص به آن به برنامه نویسان هشدار دهد. قابلیت چندکاربره این برنامه باعث می شود تا یک گروه نرم افزاری بتوانند به صورت کامل بر روی این برنامه کار کرده و هر کدام نرم افزار خود را بر روی یک پتلفرم خاص و یک زبان ویژه منتشر نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Scientific Toolworks Understand را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Scientific Toolworks Understand (پارامتر هایی که می توان به وسیله این برنامه آنها را چک کرد) :

– تعداد و مقدار کلاس

– تعداد و مقدار فایل ها

– تعداد و مقدار خط ها و خط کد های فعال و غیر فعال

– تعداد و مقدار خط های خالی

– تعداد و مقدار خط های توضیحات

– تعداد و مقدار Declarative Statement

– تعداد و مقدار Executable Statement

– تعداد و مقدار Ratio Comment

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Scientific Toolworks Understand 5.0.949 x86/x64 - تجزیه و تحلیل کدهای برنامه نویسی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 74 + 84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR