دانلود Responsively 0.19.1 – تست آسان و سریع ریسپانسیو بودن وب‌سایت

دانلود Responsively 0.19.1 - تست آسان و سریع ریسپانسیو بودن وب‌سایت

 

دانلود Responsively

| تست آسان و سریع ریسپانسیو بودن وب‌سایت |

 

Responsively 0.19.1 نرم افزاری جدید، ساده و رایگان به منظور صرفه‌جویی در زمان لازم برای تست کردن ریسپانسیو بودن وب‌سایت‌های اینترنتی است. با این برنامه، مهندسین طراحی وب، طراحان و همینطور تسترها می‌توانند ریسپانسیو بودن وب‌سایت خود را با سهولت بسیار مورد تست و آزمون قرار دهند. این برنامه یک ابزار بسیار قوی برای ارتقای بهره‌وری کارهای شما در حین فرایند طراحی و تست وب‌سایت است. این برنامه محیطی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید تست وب‌سایت‌های اینترنتی را با چندین نمای مختلف از دیوایس‌های گوناگون مورد آزمایش قرار دهید. با توجه بهافزایش روز افزون کاربران شبکه اینترنت از طریق دستگاه‌های هوشمندی مثل تلفن همراه، تبلت و …، وب‌سایت‌های اینترنتی می‌بایست مجهز به طراحی ریسپانسیو باشندغ بدین صورت که وب‌سایت‌ها مطابق با اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش مخاطب قابلیت انعطاف‌پذیری داشته باشد.

اگر که شما هم به عنوان طراح و یا تستر وب فعالیت دارید و می‌خواهید از صحت کارکرد این امکان در وب‌سایت خود مطمئن شوید، لازم است که وب‌سایت مورد نظر خود را در انواع دیوایس‌های ویندوز، اندروید، iOS و … تست کنید. اما اگر همه‌ی این دستگاه‌ها برای تست در دسترس نباشند چطور؟ در چنین مواقعی، استفاده از یک ابزار مخصوص تست ریسپانسیو بودن وب‌سایت می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را درست برای همین نیاز در دسترس شما قرار می‌دهیم که امکان تست آسان و سریع ریسپانسیو بودن وب‌سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Responsively را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Responsively :

– امکان نمایش وب‌سایت در نمای ریسپانسیو به طور همزمان در تمامی دیوایس‌ها

– دارا بودن امکان کاستومایز کردن نمای پیش نمایش در دستگاه‌ها

– دارا بودن امکان دسترسی به خصوصیات هر عنصر در وب‌سایت در تمام دیوایس‌ها

– دارا بودن بیش از 30 پروفایل آماده از دستگاه‌های اندروید و iOS برای تست

– امکان ثبت اسکرین شات از صفحات مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Responsively.cover1  300x169 - دانلود Responsively 0.19.1 - تست آسان و سریع ریسپانسیو بودن وب‌سایت Responsively.cover2  300x146 - دانلود Responsively 0.19.1 - تست آسان و سریع ریسپانسیو بودن وب‌سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR