دانلود NIUBI Partition Editor Technician Edition 9.3.3 + Boot ISO – پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک

دانلود NIUBI Partition Editor Professional 7.0.5 - پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک

 

دانلود NIUBI Partition Editor

| پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک |

 

NIUBI Partition EditorTechnician Edition 9.3.3 + Boot ISO نام نرم افزاری کاربردی و قدرتمند به منظور پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ است. این نرم افزار با دارا محیطی زیبا و ساده، کاربران مبتدی تا پیشرفته را قادر می‌سازد که به ساده‌ترین روش ممکن، هارد دیسک خود را پارتیشن بندی کرده و یا درایوهای موجود را ویرایش کنند. شیوه‌های سنتی و قدیمی پارتیشن بندی هارد دیسک را به فراموشی بسپارید؛ چرا که نرم افزارهای پارتیشن‌بندی با راهکاری خلاقانه هارد دیسک شما را مدیریت می‌کنند.

به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید حجم فعلی درایوهای خود را تغییر داده و یا به میزان فضای در دسترس درایوهای موجود اضافه کنید. نکته قابل توجه در مورد نرم افزار NIUBI Partition Editor، این است که در طی فرآیند پارتیشن بندی، کلیه اطلاعات کاربر حفظ شده و تماما به صورت دست نخورده باقی خواهد ماند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NIUBI Partition Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NIUBI Partition Editor :

– سازگاری با انواع حافظه‌های ذخیره‌سازی

– عدم نیاز به پاک کردن اطلاعات در حین فرآیند مدیریت و ویرایش پارتیشن‌ها

– پشتیبانی از پارتیشن‌های GPT و MBR

– سرعت بسیار بالا در اجرای عملیات

– امکان بازگردانی تنظیمات به حالت قبل

– توانایی تبدیل فایل فرمت و لیبل پارتیشن‌ها

– امکان تغییر سایز پارتیشن‌ها و افزایش فضای خالی آن‌ها

– قابلیت ادغام پارتیشن‌ها با همدیگر

 



مهرگان آی‌تی


Operating System:

Operating System: Windows 10/8/7/Vista/XP and Server 2016/2012/2008/2003

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12/460 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR