دانلود بازی Clear Vision 4 – Free Sniper Game 1.0.7 – چشم انداز واضح 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Clear Vision 4 - Free Sniper Game 1.0.7 - چشم انداز واضح 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Clear Vision 4 – Free Sniper Game برای اندروید

| بازی چشم انداز واضح 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Clear Vision 4 – Free Sniper Game 1.0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Eldring است. مهارت تیراندازی با اسلحه، از جمله چالش‌هایی است که تقریبا همه افراد دوست دارند برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنند. اسلحه‌های جنگی نیز انواع گوناگونی دارند و هریک در مواقع خاصی به کار می‌‌روند. به عنوان مثال برای کشتن یک فرد از فاصله دور، شخص تیرانداز باید مهارت خاصی بر روی سلاح اسنایپر داشته باشد. بدین منظور، لازم است موقعیتی مناسب و چشم‌اندازی واضح برای اجرای ماموریت در نظر گرفته شود تا فرد تک‌تیرانداز ضمن استقرار در محل، بتواند با یک نشانه‌گیری دقیق، هدف را با یک شلیک از پای درآورد.

نسخه چهارم بازی چشم‌انداز واضح، تکاملی بر تمامی نسخه‌های این بازی است که تا پیش از این ارائه شده! اگر شما نیز از علاقه‌مندان به تک‌تیراندازی و تجربه این مهارت مهیج هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا در اجرای ماموریت‌های مهم و حساس این بازی شرکت پیدا کنید. در این بازی، شما به عنوان تک‌تیراندازی با نام تایلر (Tyler) نقش‌آفرینی خواهید کرد و باید به او کمک کنید تا اهداف از پیش تعیین شده را شناسایی و با یک شلیک دقیق آنان را از پای درآورد. هم اکنون می توانید بازی Clear Vision 4 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Clear Vision 4 – Free Sniper Game :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تیراندازی با اسلحه اسنایپر

– طراحی بسیار عالی انیمیشن‌ها و جلوه های بصری در هنگام اصابت گلوله به قربانی

– امکان ترکیب اسلحه‌ها و ساخت سلاح کاملا شخصی

– دارا بودن 40 مرحله مهیج و جذا ببرای کشتن افراد

– محبوبیت بسیار بالا با تعداد میلیون‌ها پلیر در سراسر دنیا

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه و دقیق گرافیک و صدای اسلحه‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Clear Vision 41 150x84 - دانلود بازی Clear Vision 4 - Free Sniper Game 1.0.7 - چشم انداز واضح 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت Clear Vision 42 150x84 - دانلود بازی Clear Vision 4 - Free Sniper Game 1.0.7 - چشم انداز واضح 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت Clear Vision 43 150x84 - دانلود بازی Clear Vision 4 - Free Sniper Game 1.0.7 - چشم انداز واضح 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت Clear Vision 44 150x84 - دانلود بازی Clear Vision 4 - Free Sniper Game 1.0.7 - چشم انداز واضح 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR