دانلود CDex 2.21 – نرم افزار ریپ و تبدیل فرمت دیسک های صوتی

دانلود CDex 1.85 - نرم افزار ریپ و تبدیل فرمت دیسک های صوتی

 

دانلود CDex

| نرم افزار ریپ و تبدیل فرمت دیسک های صوتی |

 

CDex 2.21 نام نرم افزاری مفید و بسیار کاربردی، در زمینه ریپ کردن محتویات دیسک‌های صوتی است. همانطور که می‌دانید، امروزه قطعات صوتی هنرمندان و خوانندگان سراسر کشور، در قالب دیسک‌های صوتی عرضه می‌شوند. اگر شما نیز به تازگی دیسک صوتی هنرمند مورد علاقه خود را خریداری کرده‌اید، احتمالا با مشکلات متعددی برای انتقال قطعات آن به کامپیوتر رو به رو هستید. قطعات صوتی موجود در اینگونه دیسک‌ها را نمی‌ـوان به صورت مستقیم، در سیستم یا دستگاه‌ها و پلیرهای قابل حمل کپی و یا منتقل کرد.

در واقع نحوه‌ی رایت شدن اینگونه دیسک‌های به شکلی‌ست که فرمت آنان را به کلی تغییر داده و امکان کپی برداری از آنان را غیرممکن می‌سازند. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی نرم افزاری در خدمت شما عزیزان هستیم که می‌تواند فرآیند ریپ کردن را برای شما بسیار ساده‌سازی کند. CDex به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی موزیک‌های موجود در دیسک‌های صوتی را به انواع فرمت‌های MP3, FLAC, AAC, WMA, OGG تبدیل کرده و از آنان در انواع دستگاه‌ها استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CDex را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CDex :

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در هنگام ریپ کردن دیسک‌ها

– امکان ریپ کردن دسته‌جمعی قطعات صوتی

– پشتیبانی از انواع دیسک‌های صوتی

– امکان تبدیل فرمت آهنگ‌ها به MP3, FLAC, AAC, WMA, OGG

– عدم افت کیفیت فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR