دانلود بازی Behind Zombie Lines 1.2 – فراتر از مرز زامبی ها برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Behind Zombie Lines 1.2 - فراتر از مرز زامبی ها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Behind Zombie Lines برای اندروید

| بازی فراتر از مرز زامبی ها برای اندروید + دیتا |

 

Behind Zombie Lines 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Gioco Studios است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکنشو اول شخص هستید، پیشنهاد ما این است که با دانلود این بازی، پای خود را به مکانی فراتر از مرز زامبی‌ها بگذارید! سال‌ها از شیوع ویروس کشنده و مرگبار زامبی‌ می‌گذرد و پس از درگیری‌های فراوان، انسان‌ها محل زندگی خود را به نقاطی دورتر از محل اسکان زامبی‌ها منتقل کرده‌اند. ناحیه‌ای که زامبی‌ها در آن سکونت دارند، بیشتر شبیه قبرستانی از مردگان متحرک است که صحنه‌های دلخراشی لحظه به لحظه در آن رقم می‌خورد.

در این بازی اندرویدی، شما به عنوان یکی از بازماندگان این ویروس مرگبار نقش‌آفرینی می‌کنید که تصمیم دارد پای خود را به مرزهایی فراتر از ناحیه انسان‌ها گذاشته و به جنگ زامبی‌ها بپردازد. بدین منظور، شما به ده‌ها نوع مختلف از انواع سلاح‌ها دسترسی دارید که هریک از آنان در موقعیت‌های خاص می‌توانند نقشی مفید و کلیدی را ایفا کنند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به کشتار زامبی‌ها و استفاده از انواع سلاح‌ها برای نابود کردن آنان هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت موجود برای ماجراجویی در ناحیه مرزی زامبی‌ها را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Behind Zombie Lines را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Behind Zombie Lines :

– دارا بودن گیم‌پلی هیجان‌انگیز و بسیار زیبا

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط

– امکان بهره‌گیری از سلاح‌های مختلف برای کشتار زامبی‌ها

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Behind Zombie Lines1 150x84 - دانلود بازی Behind Zombie Lines 1.2 - فراتر از مرز زامبی ها برای اندروید + دیتا Behind Zombie Lines2 150x84 - دانلود بازی Behind Zombie Lines 1.2 - فراتر از مرز زامبی ها برای اندروید + دیتا Behind Zombie Lines3 150x84 - دانلود بازی Behind Zombie Lines 1.2 - فراتر از مرز زامبی ها برای اندروید + دیتا Behind Zombie Lines4 150x84 - دانلود بازی Behind Zombie Lines 1.2 - فراتر از مرز زامبی ها برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 + 167 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR