دانلود بازی Run Sausage Run! 1.23.1 – فرار سوسیس برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Run Sausage Run! 1.2.0 - فرار سوسیس برای اندروید

 

دانلود بازی !Run Sausage Run برای اندروید

| بازی فرار سوسیس برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Run Sausage Run! 1.23.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Crazy Labs by TabTale است. محتوای بازی را می‌توان حتی از روی عنوان 3 کلمه‌ای این بازی حدس زد! گویی که فردی سعی دارد یک “سوسیس” خوراکی را از خطرات فراری دهد، به همین سبب بر سر او فریاد می‌کشد که با نهایت توان خود بدود! در این بازی اندرویدی، شما می‌توانید در قالب یک کاراکتر سوسیس (یا به طور خاص: هات‌داگ) نقش‌آفرینی کرده و او را از یک آشپزخانه خطرناک و پرچالش فراری دهید.

در این بازی، هیچ فرصتی برای اتلاف زمان باقی نمانده و کلیه کاری که باید انجام دهید این است که از خطرات فرار کنید! به طور کلی، گیم‌پلی این بازی در سبک سری بازی‌های رانر و دویدن بی انتهاست که هر لحظه می‌توان امتیاز بیشاری را با این کار کسب کرد. هم اکنون می توانید بازی !Run Sausage Run را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی !Run Sausage Run:

– دارا بودن کاراکترهای خوشمزه و محبوب برای بازی کردن

– گیم‌پلی جذاب در سبک رانر

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده

– امکان فرار از خطراتی همچون: برش چاقو، سوختن توسط آتش و …

– امکان جمع‌آوری سکه و افزایش امتیاز در طول روند بازی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Run Sausage Run1 94x150 - دانلود بازی Run Sausage Run! 1.23.1 - فرار سوسیس برای اندروید + نسخه بی نهایت Run Sausage Run2 94x150 - دانلود بازی Run Sausage Run! 1.23.1 - فرار سوسیس برای اندروید + نسخه بی نهایت Run Sausage Run3 94x150 - دانلود بازی Run Sausage Run! 1.23.1 - فرار سوسیس برای اندروید + نسخه بی نهایت Run Sausage Run4 94x150 - دانلود بازی Run Sausage Run! 1.23.1 - فرار سوسیس برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 88/68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR