دانلود Hidden Fixer 1.9.4.5 – از بین بردن اثرات ویروس مخفی کننده فایل ها

دانلود Hidden Fixer 1.9.4.5 - از بین بردن اثرات ویروس مخفی کننده فایل ها

 

دانلود Hidden Fixer

| از بین بردن اثرات ویروس مخفی کننده فایل ها |

 

Hidden Fixer 1.9.4.5 آیا تا به حال برایتان پیش آمده که پس از اتصال یک فلش مموری یا مموری کارت به کامپیوتر یا لپ تاپ خود ، با مشکل مخفی شدن ناگهانی داده های مواجه شوید؟ از آن جا که اینگونه حافظه ها به صورت قابل حمل هستند ، احتمال آنکه به انواع ویروس ها آلوده شوند بسیار بالاست. از این رو در بسیاری از موارد ، حتی با از بین رفتن اصل ویروس ها توسط نرم افزارهای آنتی ویروس ، اثراتی از آنان همچنان در حافظه شما باقی می ماند. به عنوان مثال برخی از اینگونه ویروس ها ، فایل های موجود در حافظه را مخفی می کنند و یا یک شرتکات از آن ایجاد می نمایند ، در صورتی که با هیچ یک از آنتی ویروس های قدرتمند نتوانسته اید این مشکل را حل کنید ، Hidden Fixer راه حل مشکل شماست !

ممکن است در اولین برخرود با اینگونه ویروس ها ، هراس کل وجودتان را فرا بگیرد ! چرا که در ابتدا ممکن است تصور کنید که اطلاعات خود را از دست داده اید. اما نگران نباشید ؛ چرا که نرم افزار Hidden Fixer قادر است تمامی فایل ها و فولدرهای آلوده شده به این معضل را شناسایی کرده و این مشکل را برای همیشه در آنان حل کند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که شما هم در فلش مموری و یا مموری کارت خود با مشکل مخفی شدن فایل ها ، ویروس های شرتکات و از این قبیل مشکلات مواجه هستید این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Hidden Fixer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hidden Fixer :

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و ساده به منظور پاک سازی اثرات ویروس ها

– دارای عملکردی بسیار عالی در مقایسه با آنتی ویروس های حجیم

– مصرف بسیار پایین و بهینه از منابع سخت افزاری سیستم

– رفع مشکلات حاصل شده از ویروس های مخفی ساز فایل ها و فولدرها

– امکان تعیین نوع آلودگی درایو مورد نظر شما

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR