دانلود Kanban Tasker 1.3.5 – نرم افزار مدیریت پروژه

دانلود Kanban Tasker 1.3.5 - نرم افزار مدیریت پروژه

 

دانلود Kanban Tasker

| نرم افزار مدیریت پروژه |

 

Kanban Tasker 1.3.5 نام یک اپ جدید و کاربردی است که به کمک آن، کاربر می‌تواند پروژه‌های خود را در زمان باقی مانده به اتمام برساند. این نرم افزار در واقع یک ابزار مدیریت پروژه‌ی قوی است که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید برای انجام پروژه‌های خود، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان داشته و آن‌ها را در زمان تعیین شده به اتمام برسانید. یادداشت‌برداری، لیست کارها، استفاده از نرم افزارهایی مشابه با اکسل و …، از جمله روش‌هایی هستند که افراد از آن برای مدیریت کارهای خود از آن استفاده می‌کنند. یک روش جذاب و محبوب در دنیا، استفاده از یک نمای کارتی تحت عنوان کانبان (Kanban) است؛ اصطلاحی ژاپنی برای عبارت سیگنال بصری (Visual Signal) که در دنیا شهرت ویژه‌ای پیدا کرده و یکی از اصطلاحات رایج در حوزه مدیریت پروژه شناخته می‌شود.

اگر که شما هم نیاز به ابزاری برای مدیریت پروژه و زمان‌بندی آن‌ها دارید، این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که بتوانید با ددلاین‌ها دست و پنجه نرم کرده و با یک برنامه‌ریزی دقیق، پروژه‌ها را با موفقیت به اتمام برسانند. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربر در همان اولین نگاه می‌تواند با آن ارتباط بگیرد و کار با آن را شروع کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kanban Tasker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kanban Tasker :

– امکان Drag & Drop تسک‌ها

– امکان ویرایش تسک‌ها در نمای بصری

– پشتیبانی تعریف چندین برد مختلف

– دارا بودن امکان نوتیفیکیشن تسک‌ها

– دارا بودن آپشن‌های مختلف برای تسک‌ها از قبیل تاریخ و یادآور

– امکان پشتیبان‌گیری در حساب وان‌درایو (OneDrive)

– امکان اضافه و یا حذف کردن ستون‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Kanban Tasker.cover1  300x167 - دانلود Kanban Tasker 1.3.5 - نرم افزار مدیریت پروژه Kanban Tasker.cover2  300x167 - دانلود Kanban Tasker 1.3.5 - نرم افزار مدیریت پروژه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 94.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR