دانلود بازی Armor Color Circles 1.17 – دایره های رنگی برای اندروید

دانلود بازی Armor Color Circles 1.17 - دایره های رنگی برای اندروید

 

دانلود بازی Armor Color Circles برای اندروید

| بازی دایره های رنگی برای اندروید |

 

Armor Color Circles 1.17 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Pixels On Fire Games است. به دنیای جذاب و سرگرم‌کننده دایره‌های رنگی قدم بگذارید؛ جایی که صفحه‌ای رنگارنگ از دایره‌ها در پیش رویتان شروع به چرخش می‌‌کند. در هرکدام از مراحل این بازی اندرویدی، شما می‌توانید با لمس کردن صفحه توپ رنگی را به سمت هسته دایره‌ها هدایت کنید. این عمل، موجب نابودی دایره‌ها شده و شما را برای رسیدن به مرحله بعدی آماده می‌کند.

به بیان دیگر می‌توان گفت که اصلی‌ترین وظیفه شما در این بازی، پرتاب توپ به سمت هسته و شکستن دایره‌ها است. برخی از این دایره‌ها، دارای ویژگی انعطاف‌پذیری بالایی هستند که در برابر توپ‌های شما ایستادگی می‌کنند. در برخی مواقع نیز جهت چرخشی این دایره‌ها تغییر می‌کند و در این لحظات، شما باید مهارت خود را با به نمایش گذاشتن واکنشی به موقع نشان دهید. علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ساده و سرگرم‌کننده، می‌توانند این بازی را در 3 حالت مختلف تجربه کرده و از تعداد صدها مراحل مختلف آن لذت ببرند. اگر شما نیز از دوست‌داران این سبک از بازی‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم چالش شکستن دایره‌های رنگی را از دست ندهید! هم اکنون می توانید بازی Armor Color Circles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Armor Color Circles :

– دارا بودن صدها مرحله جذاب و چالش‌برانگیز

– کیفیت گرافیکی فوق‌العاده

– تغییر رنگ بک‌گراند در هر مرحله

– گیم‌پلی نامحدود و جذاب

– امکان بازی آفلاین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Armor Color Circles1 84x150 - دانلود بازی Armor Color Circles 1.17 - دایره های رنگی برای اندروید Armor Color Circles2 84x150 - دانلود بازی Armor Color Circles 1.17 - دایره های رنگی برای اندروید Armor Color Circles3 84x150 - دانلود بازی Armor Color Circles 1.17 - دایره های رنگی برای اندروید Armor Color Circles4 84x150 - دانلود بازی Armor Color Circles 1.17 - دایره های رنگی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 10.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR