دانلود بازی Varenje: Chapter 1 برای PC

دانلود بازی Varenje: Chapter 1 برای PC

 

دانلود بازی Varenje: Chapter 1 برای کامپیوتر

| بازی تمشک جادویی |

| نسخه PLAZA |

 

Varenje: Chapter 1 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی و فکری می باشد که در سال 2018 توسط JoyBits Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. همه افرادی که امروز سنی از آن‌ها گذشته و در جامعه به عنوان فردی بالغ به شمار می‌روند، روزی هم دوران کودکی خود را پشت سر گذاشته‌اند. اما در این میان، درگیری روزمره سبب شده که اکثرا این دوران مهم از زندگی خود را به فراموشی بسپارند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، بزی کامپیوتری جدیدی را برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم که حال و هوای تازه‌ای را در این گرمای تابستانی برایتان به ارمغان می‌آورد.

قهرمان داستانی این بازی، تابستان خود را در کلبه‌ای کوچک و زیبا می‌گذراند. اما ناگهان یک تمشک جادویی، همه چیز را دگرگون ساخت. این تمشک جادویی، دنیا را برای قهرمان داستانی بازی به بیشترین حد ممکن بزرگ و وی را در اندازه یک حشره کوچک کرد. برای رمزگشایی از واقعیت این ماجرا، شما مجبور هستید که سفری پرماجرا به دنیای این قهرمان کوچک داشته و با انواع حشرات دیگر نظیر سوسک، عنکبوت و … و بسیاری از وسایل زندگی آنان دیدار کنید که توسط چشم انسان قابل مشاهده نیستند! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Varenje: Chapter 1 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Varenje3 300x169 - دانلود بازی Varenje: Chapter 1 برای PC Varenje4 300x169 - دانلود بازی Varenje: Chapter 1 برای PC

 

Varenje1 1 300x169 - دانلود بازی Varenje: Chapter 1 برای PC Varenje2 1 300x169 - دانلود بازی Varenje: Chapter 1 برای PC

 

تریلر بازی Varenje: Chapter 1 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® XP SP1
Processor: 1.5 GHz
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: 128 MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 1500 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.04 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR