دانلود JSignPdf 1.6.5 – رمزنگاری اسناد پی‌دی‌اف (PDF)

دانلود JSignPdf 1.6.5 - رمزنگاری اسناد پی‌دی‌اف (PDF)

 

دانلود JSignPdf

| رمزنگاری اسناد پی‌دی‌اف (PDF) |

 

JSignPdf 1.6.5 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن، کاربر می‌تواند بر روی اسناد پی‌دی‌اف (PDF) رمزگذاری کند و بدین ترتیب از محتوای آن در برابر دسترسی غیرمجاز افراد جلوگیری به عمل آورد. این روزها، اسناد دیجیتالی از کاربرد ویژه‌ای برخوردارند و از آن برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود. در برخی از موارد، کاربر نیاز پیدا می‌کند که محتوای سند مورد نظر خود را در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت کند. در این مطلب، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید بر روی سندهای دیجیتالی خود پسوردهایی قوی و پیچیده قرار دهید تا بدین واسطه، امنیت محتوای مورد نظر خود را محافظت کرده باشید.

رابط کاربری این نرم افزار تا حد امکان ساده طراحی شده تا کاربران صرف‌نظر از سطح مهارت کامپیوتری خود بتوانند از این امکان بهره ببرند. روش‌های محافظتی موجود برای اسناد PDF اشکال مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به: مکان یا عدم امکان پرینت کردن محتوا، کپی کردن محتوا و … اشاره کرد. در کنار این‌ها، کاربر می‌تواند با استفاده از رمزهایی پیچیده، از امکان باز کردن اسناد PDF هم جلوگیری کند و بدین ترتیب، از امکان سوء استفاده محتوای دیجیتالی خود جلوگیری به عمل آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار JSignPdf را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JSignPdf :

– امکان جلوگیری از امکان گشودن اسناد PDF با رمزهایی قوی و پیچیده

– قابلیت جلوگیری از امکان پرینت کردن اسناد و یا کپی محتوا

– امکان فراخوانی ساده و سریع و همینطور رمزنگاری محتوای دیجیتالی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JSignPdf.cover1  300x190 - دانلود JSignPdf 1.6.5 - رمزنگاری اسناد پی‌دی‌اف (PDF) JSignPdf.cover2  300x247 - دانلود JSignPdf 1.6.5 - رمزنگاری اسناد پی‌دی‌اف (PDF)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 52.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR