دانلود Recipe Browser 2.1.184.0 – نرم افزار ثبت و نگهداری دستورالعمل‌های آشپزی

دانلود Recipe Browser 2.1.184.0 - نرم افزار ثبت و نگهداری دستورالعمل‌های آشپزی

 

دانلود Recipe Browser

| نرم افزار ثبت و نگهداری دستورالعمل‌های آشپزی |

 

Recipe Browser 2.1.184.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید برای افراد علاقه‌مند به هنر آشپزی است که با استفاده از آن، می‌توان کلیه دستورالعمل‌های مختلف آشپزی و پخت و پز غذاها را ثبت و نگهداری کرد. این نرم افزار یک کتابچه‌ی رایگان و پرامکانات برای شما دوست‌داران هنر آشپزی است که می‌توانید اطلاعات دلخواه خود پیرامون طریقه‌ی پخت و پز غذاها را در آن ثبت و نگهداری کنید. این برنامه همانند یک محیط مرکزی برای ثبت، نگهداری، مدیریت و دسترسی سریع به انواع دستورالعمل‌های آشپزی کار می‌کند. با این برنامه شما می‌توانید دستورالعمل‌های مورد علاقه‌ی خود را ایمپورت کرده و یا اینکه به قلم خودتان شروع به نوشتن آن‌ها کنید.

این نرم افزار ده‌ها تمپلیت از پیش آماده دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، دستورالعمل‌های خود را ایجاد و بعدتر آن‌ها را مرتب کنید. هر دستورالعملی که در این برنامه ثبت می‌شود، یک تاریخ و زمان ثبت را نیز با خود به همراه دارد که بتوانید یک دید کلی از زمان ثبت آن‌ها را ببینید. در کنار این‌ها، کاربر می‌تواند برای هر دستوری، چندین تگ مختلف را نیز ثبت کند تا بتوان در هر زمان با جستجوی این عبارات کلیدی به دستورات دلخواه رسید. این برنامه در واقع یک اپ ساده و در عین حال کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند دستور پخت و پز انواع غذاهای دلخواه خود را در محیطی زیبا و جذاب ثبت و در زمان‌های لازم به آن مراجعه کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار Recipe Browser را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Recipe Browser :

– امکان تعیین عنوان و دسته‌بندی دستورالعمل پخت غذاها

– دارا بودن امکان ویرایش دستورالعمل‌های طبخ غذاها

– پشتیبانی از فرمت‌های RTF/PDF

– امکان ذخیره‌ی تاریخچه‌ی عملیات انجام شده بر روی دستورهای پخت

– دارا بودن تمپلیت‌های از پیش آماده

– امکان درج یادداشت بر روی هر دستورالعمل

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Recipe Browser.cover1  227x300 - دانلود Recipe Browser 2.1.184.0 - نرم افزار ثبت و نگهداری دستورالعمل‌های آشپزی Recipe Browser.cover2  300x199 - دانلود Recipe Browser 2.1.184.0 - نرم افزار ثبت و نگهداری دستورالعمل‌های آشپزی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : AppxBundle
  • حجم : 148 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR