دانلود DameWare Remote Support 12.3.0.12 + Mini – کنترل از راه دور سیستم های کامپیوتری

دانلود DameWare Remote Support 12.0.5.6002 + Mini - کنترل از راه دور سیستم های کامپیوتری

 

دانلود DameWare Remote Support + Mini

| نرم افزار کنترل از راه دور سیستم های کامپیوتری |

 

DameWare Remote Support 12.3.0.12 + Mini دو نرم افزار قدرتمند و شناخته شده‌ای هستند که به منظور ارتباط از راه دور با سیستم‌های کامپیوتری توسعه داده شده‌اند. DameWare Remote Support یک مجموعه و یا پکیج قوی و حرفه‌ای برای مدیران شبکه‌های کامپیوتری است که به کمک آن، امکان مدیریت سیستم‌های دسکتاپ و سرور از راه دور فراهم بوده و مدیران را به امکاناتی گسترده از قبیل ریموت دسکتاپ نیز مجهز می سازد. در مقابل، نرم افزار DameWare Mini Remote Control با هدف ریموت کنترل کاربران توسعه داده شده و هر کاربری به آسانی می‌تواند نیازهای خود در این زمینه را پوشش دهد. مدیران شبکه‌های کامپیوتری و یا افرادی که در زمینه‌های IT اشتغال دارند، می‌توانند به کمک نرم افزار DameWare Remote Support، فرآیندهای پشتیبانی از مشتریان را در زمان بسیار کوتاه‌تری امکان‌پذیر سازند. به کمک این برنامه، شما به سادگی می‌توانید به سیستم‌های انتهایی مخاطبین خود متصل شده و کنترل دسکتاپ، ماوس و کیبورد آنان را به دست بگیرید. نرم افزار DameWare Remote Support، یک پکیج کامل و حرفه‌ای برای مدیریت سیستم‌ها در شبکه با امکان ریموت کنترل دسکتاپ آنان است که شما را از استفاده سایر برنامه‌های مشابه بی‌نیاز خواهد ساخت.

در صورتی که شما به یک نرم افزار حرفه‌ای جهت مدیریت سیستم‌های از راه دور نیاز دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم DameWare Mini Remote Control را از دست ندهید. از آنجا که نرم افزار تیم ویور آی‌پی کاربران ایرانی را مسدود ساخته، نرم‌افزارهای متعددی برای جایزیگینی این برنامه عرضه شده‌اند که در مطلب قبل، تعدادی از آنان را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. از جمله آنان می‌توان به نرم افزارهای Ammy Admin, AnyDeskRemote Desktop Manager, Chrome Remote Desktop و … اشاره کرد. نرم افزار DameWare Mini Remote Control نیز می‌تواند با امکاناتی گسترده، امکان برقراری ارتباطات دو طرفه را برای شما فراهم سازد تا شما نیز بتوانید در نهایت سادگی به سیستم‌های مخاطبین خود متصل شده و کنترل دسکتاپ آنان را به دست بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DameWare Remote Support + Mini را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DameWare Remote Support :

– قابلیت ریموت کنترل دسکتاپ، لپ‌تاپ، سرور

– پشتیبانی از امکان ریموت کنترل ویندوز، مک و لینوکس

– قابلیت گفتگوی امن و تبادل داده‌ها

– امکان برقراری ارتباط خارج از عملکرد فایروال

– قابلیت مدیریت کاربران در شبکه

– امکان مدیریت ریموت کامپیوتر از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و iOS

– قابلیت نصب بر روی Windows® XP SP2, Vista, 7, 8, 8.1, 10 و Windows Server® 2003 R2, 2008, 2008 R2, 2012, 2012 R2

 

ویژگی های نرم افزار DameWare Mini Remote Control :

– قابلیت کنترل کامپیوترهای دسکتاپ و لپ‌تاپ با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک

– قابلیت اتصال به سیستم‌های کامپیوتری خاموش به صورت از راه دور (اتصال KVM)

– امکان گفتگو با مشتریان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 73 + 106 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR