دانلود YouTube Video Downloader PRO 4.9.0.3 – نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب

دانلود YouTube Video Downloader PRO 4.9.0.3 - نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب

 

دانلود YouTube Video Downloader PRO

نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب

لینک دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید …

 

YouTube Video Downloader PRO 4.9.0.3 یک نرم افزار ساده در عین حال قدرتمند است که به شما اجازه می دهد ویدئو های محبوب خود را از یوتیوب و یا دیگر سایت های اشتراک ویدئو آنلاین دانلود کنید. شما توسط این نرم افزار می توانید فایل های ویدئویی مورد علاقه خود را با کیفیت های مختلف از جمله AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, HD و HQ از سایت هایی نظیر YouTube , Facebook , Vevo و ده ها شبکه اشتراک ویدئویی دیگر دانلود کنید.کار با برنامه بسیار آسان است و تنها کافیست که لینک صفحه مورد نظر را در کادر موجود کپی کرده و به دانلود ویدئو مورد علاقه خود به صورت مستقیم و با سرعت عالی بپردازید.

همچنین این برنامه به شما اجازه می دهد تا فایل های ویدئویی خود را پس از دانلود به فرمت هایی مخصوص برای دستگاه های آی پاد ، آی فون ، PSP، تلفن همراه ، ویندوز مدیا , MP3 پلیر , دستگاه های خانگی پخش ویدئو و انواع کنسول های بازی تبدیل کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار YouTube Video Downloader PRO را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار YouTube Video Downloader PRO :

–  دانلود فایل های ویدئویی مورد علاقه شما به صورت مستقیم از یوتوب

–  دانلود فایل های ویدئویی از سایت های مختلف نظیر YouTube , Facebook , Vevo و…

–  دانلود فایل های ویدئویی با فرمت های مختلف از جمله AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, HD , HQو …

–  محیط ساده و دانلود ویدئو ها تنها با یک کلیک

–  توانایی تبدیل ویدئو های دانلود شده به فرمت های مخصوص برای دستگاه هایی نظیر آی پاد ، آی فون ، PSP، تلفن همراه ، ویندوز مدیا , MP3 پلیر و کنسول های بازی

–  قابلیت به اشتراک گذاری فایل های ویدئویی با دوستان خود

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

YouTube Video Downloader PRO.1

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : exe
  • حجم : 13.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR