دانلود Format Comment 0.0.8 – افزونه‌ی فرمت کامنت‌های کد و کاهش فضای آن‌ برای ویژوال استودیو کد

دانلود Format Comment 0.0.8 - افزونه‌ی فرمت کامنت‌های کد و کاهش فضای آن‌ برای ویژوال استودیو کد

 

دانلود Format Comment

| افزونه‌ی فرمت کامنت‌های کد و کاهش فضای آن‌ |

 

Format Comment 0.0.8 نام یک افزونه حدید و کاربردی برای ویژوال استودیو کد (Visual Studio Code) است که با توجه به محبوبیت بسیار در بین کاربران، در این مطلب تصمیم به معرفی آن گرفته‌ایم. نرم افزار وی اس کد، یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده و در محیط آن می‌توان هر نوع کدی را نوشت و تست کرد. این نرم افزار برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان برای توسعه و ویرایش کدهای برنامه نویسی مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله‌ی مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف، افزونه های گسترده، ابزارهای ساختاردهی کد، دیباگر و سازگاری با سیستم‌های کنترل ورژن اشاره کرد.

اگر که شما هم از کاربران ثابت محیط توسعه‌ی ویژوال استودیو کد هستید و به ابزاری احتیاج دارید که بتوان از طریق آن، کامنت‌های درج شده در کد را فرمت‌دهی کرد، توصیه می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید. در پروژه‌های برنامه‌نویسی بزرگ، معمولا دولوپرها می‌بایست در قسمت‌های مختلف کد کامت قرار دهند. کامنت‌گذاری کدها باعث می‌شود که هر زمان سایر توسعه‌دهندگان به کد شما و یا دیگر همکاران مراجعه کنند، به شکلی گویا از ماهیت کارکرد آن مطلع شوند. با توجه به اینکه کامنت‌ها در کد صرفا برای درج اطلاعات و مستندسازی بوده و کاربرد دیگری ندارند، بد نیست که به طریقی بتوان از حجم زیادی آن کاست. در این مطلب، افزونه‌ای مخصوص ویژوال استودیو کد را به شما معرفی می‌کنیم که بخش‌های کامنت شده از کد را تشخیص می‌دهند و با تغییر فرمت (ساختار) آن، باعث می‌شود که تعداد خط کد کمتری را این قسمت‌ها به خود اختصاص دهند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Format Comment را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Format Comment :

– امکان کاهش دادن حجم اختصاص یافته به قسمت‌های کامنت شده در کد

– سازگاری با انواع زبان‌های برنامه‌نویسی و تشخیص محل شروع و پایان کامنت‌ها در کد

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Format Comment.cover1  300x117 - دانلود Format Comment 0.0.8 - افزونه‌ی فرمت کامنت‌های کد و کاهش فضای آن‌ برای ویژوال استودیو کد Format Comment.cover2  300x117 - دانلود Format Comment 0.0.8 - افزونه‌ی فرمت کامنت‌های کد و کاهش فضای آن‌ برای ویژوال استودیو کد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : VSIX
  • حجم : 146 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR