دانلود ProgeSOFT progeCAD 2019 Pro 19.0.8.16 x86/x64 – نرم افزار طراحی و نقشه کشی

دانلود ProgeSOFT progeCAD 2018 Pro 18.0.6 x64 - نرم افزار طراحی و نقشه کشی

 

دانلود progeCAD

| نرم افزار طراحی و نقشه کشی |

 

ProgeSOFT progeCAD 2019 Pro 19.0.8.16 x86/x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور طراحی و مدل‌سازی 2 بعدی و 3 بعدی است. این نرم افزار، یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند در زمینه برنامه‌های طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) است که با استفاده از آن، به سادگی می‌توان به طراحی و نقشه‌کشی در زمینه‌های مختلف پرداخت. این نرم افزار از مدل‌های 2D/3D نرم افزار اتوکد و بسیاری دیگر از نرم افزارهای مبتنی بر فرمت DWG سازگاری دارد و به آسانی می‌توانید آن را به منظور نمایش و یا ویرایش فایل‌های خود مورد استفاده قرار دهید. نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار، این است که شما می‌توانید با استفاده از آن، پروژه‌های خود را از اتوکدهای نسخه 2.5 تا اتوکد 2018 در نهایت سادگی اجرا و یا ویرایش کنید!

این نرم افزار، به طور کامل با فرمت‌های DWG و DXF سازگاری دارد و شما بدون نیاز به هیچگونه تبدیل فرمتی، می‌توانید خروجی‌های اتوکد را در این نرم افزار به اجرا بگذارید. رابط کاربری این نرم افزار، شباهت بسیاری به نرم افزار اتوکد دارد و به همین سبب، کاربران قدیمی این نرم افزار، هیچ مشکلی را از بابت مهاجرت به این نرم افزار نخواهند داشت. از این نرم افزار می‌توان در انواع زمینه‌های نقشه‌کشی، طراحی 2 بعدی و 3 بعدی، ایده‌پردازی مفهومی و … استفاده کرد و خروجی‌های آن را در پروژه‌های بزرگ مورد استفاده قرار داد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار progeCAD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار progeCAD :

– سازگاری کامل با خروجی‌های نرم افزار اتوکد

– پشتیبانی از فرمت‌های DWG و DXF

– دارا بودن سیستم رندرینگ منحصر به فرد

– دارا بودن خط فرمان مخصوص برای وارد کردن اشکال هندسی

– رابط کاربری مشابه با نرم افزار اتوکد

– قابلیت اجرای پروژه‌ها از سایر برنامه‌های نقشه‌کشی

– امکان طراحی و نقشه‌کشی در زمینه‌های مختلف

– پشتیبانی از فرمت‌های گرافیکی و وکتور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 513 + 601 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR