دانلود بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games 0.2.5 – شبیه‌ساز نبرد: جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games 0.2.5 - شبیه‌ساز نبرد: جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز نبرد: جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا |

 

Ghosts of War: WW2 Shooting games 0.2.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی XDEVS LTD است. اگر از دوست‌داران تجربه حال و هوای جنگ جهانی دوم در قالب بازی‌های ویدیویی باشید، این بازی می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. اسلحه خود را آماده کنید و برای شرکت در نبردی پرتنش با حضور جناح‌های مختلف جنگ جهانی دوم عجله کنید. در این بازی، شما تجربه‌ای فراموش نشدنی از نبردی پر هیجان در مناطق و میادین مختلف جنگ جهانی دوم خواهید داشت و این می‌تواند یک فرصت ایده‌آل برای دوست‌داران این سبک باشد که بتوانند از این تجربه لذت ببرند.

در این بازی شما شاهد 3 نقشه و محیط مختلف جنگی هستید که در آن تانک‌ها، کشتی‌ها و پیاده‌نظام‌ها به طور غیرقابل توقف در حال طرح‌ریزی حملات جنگی هستند. هر نقشه، خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد و شما می‌توانید با انتخاب قهرمان خود، به عنوان یکی از پیاده‌نظام‌های مشغول فعالیت در ارتش ایالات متحده، روسیه، ژاپن و یا آلمان ایفای نقش کنید. علاوه بر این، امکان رویارویی با رزمندگان دیگر کشورها، امکان شخصی‌سازی کاراکتر بازی، توانایی به‌کارگیری سلاح‌های مختلف در دوران جنگ جهانی دوم و … از دیگر خصوصیات این بازی جذاب به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games :

– دارا بودن 3 محیط مختلف برای تجربه نبردها

– امکان ایفای نقش در قالب سربازان جنگی آمریکایی، روسی، ژاپنی و یا آلمانی

– امکان دسترسی به ده‌ها سلاح مختلف در لحظات مختلف نبرد

– امکان نبرد تیمی با دیگر پلیرها

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ghosts of War1 150x84 - دانلود بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games 0.2.5 - شبیه‌ساز نبرد: جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا Ghosts of War2 150x84 - دانلود بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games 0.2.5 - شبیه‌ساز نبرد: جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا Ghosts of War3 150x84 - دانلود بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games 0.2.5 - شبیه‌ساز نبرد: جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا Ghosts of War4 150x84 - دانلود بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games 0.2.5 - شبیه‌ساز نبرد: جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57 + 607 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR