دانلود CapCut 1.1.0 – ویرایشگر حرفه‌ای فیلم‌ها

دانلود CapCut 1.1.0 - ویرایشگر حرفه‌ای فیلم‌ها

 

دانلود CapCut

| ویرایشگر حرفه‌ای فیلم‌ها |

 

CapCut 1.1.0 نام یک ابزار ویرایشگر ویدیویی جدید با کاربری آسان است که کاربران را قادر می‌سازد که بتوانند فیلم‌های خود را به شیوه‌های مختلف ویرایش کنند. این برنامه به دلیل دارا بودن کتابخانه‌ای گسترده از انواع ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم، یک ابزار بسیار عالی برای برطرف کردن نیاز کاربران جهت ویرایش و تدوین فیلم محسوب می‌شود. ابزارهای ویرایش فیلم، در طول سال‌های اخیر بیشتر و بیشتر در دسترس بوده‌اند و پیشرفت‌های اخیر در حوزه فناوری، این امکان را برای بسیاری از کاربران فراهم کرده که بتوانند فیلم‌های خود را حتی از طرق گوشی تلفن همراه و یا صفحات وب هم ویرایش کنند. با این تعریف، می‌توان گفت که ابزارهای ویرایشگر ویدیو امروز ساده و قابل دسترس‌تر شده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و کاربردی را برای ویرایش فیلم‌ها در دسترس شما مخاطبان قرار می‌دهیم که با استفاده از آن به سرعت می‌توانید ویدیو کلیپ‌های خود را ویرایش و در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به‌اشتراک بگذارید.

این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که در اولین نگاه، محیط آن برای شما شباهت بسیاری به انواع ابزارهای ویرایشگر فیلم خواهد داشت. در این برنامه، کتابخانه‌ای گسترده و پرامکانات قرار دارد که در آن انواع انیمیشن‌ها، استیکرها، افکت‌های حرکتی، فیلترها و … گنجانده شده‌اند که می‌توانید هریک از آن‌ها را بر روی فیلم‌های خود اعمال و از تجربه‌ی کار با این نرم افزار بهترین نتیجه را ببینید. هم اکنون می توانید نرم افزار CapCut را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CapCut :

– ادیتور پیشرفته و قوی برای کاربران مبتدی تا حرفه‌ای

– امکان استفاده از متریال‌های متنوع در کتابخانه‌ی نرم افزار برای اعمال کردن بر روی فیلم‌ها

– دارا بودن ده‌ها افکت و فیلتر بصری جهت زیبا و بهینه‌سازی فیلم‌ها

– قابلیت خروجی گرفتن از فیلم‌ها در فرمت‌های مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CapCut.cover1  300x182 - دانلود CapCut 1.1.0 - ویرایشگر حرفه‌ای فیلم‌ها CapCut.cover2  300x182 - دانلود CapCut 1.1.0 - ویرایشگر حرفه‌ای فیلم‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 391 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR