دانلود AdClear 7.0.0.504093 – نرم افزار از بین بردن تبلیغات مزاحم در اندروید

دانلود AdClear 7.0.0.504093 - نرم افزار از بین بردن تبلیغات مزاحم در اندروید

 

دانلود AdClear برای اندروید

| نرم افزار از بین بردن تبلیغات مزاحم در اندروید |

 

AdClear 7.0.0.504093 نام نرم افزاری حرفه‌ای و قدرتمند، در زمینه از بین بردن تبلیغات مزاحم در سیستم‌عامل اندروید است. همانطور که می‌دانید، امروزه درصد بسیار بزرگی از تبلیغات، به دنیای اینترنت و دیجیتال اختصاص دارند. سیستم‌عامل اندروید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امرزه اپلیکیشن‌های بسیاری دارای بنرهای تبلیغاتی مزاحم و آزاردهنده هستند. علاوه بر این‌ها بسیاری از وب‌سایت‌های اینترنتی، دارای بنرهای تبلیغاتی هستند که علاوه بر سردرگم کردن کاربر، بخش بزرگی از حجم اینترنتی کاربر را به خود اختصاص می‌دهند. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نرم افزاری در خدمت شما هستیم که می‌تواند این رویه را تغییر داده و از نمایش تبلیغات در قسمت‌های مختلف جلوگیری کند.

نکته جالب توجه در مورد نرم افزار AdClear این است که برای استفاده از آن، هیچ نیازی به روت کردن دستگاه‌ خود نخواهید داشت! AdClear با یک راهکار کاملا جدید، قادر است جلوی نمایش تبلیغات در صفحات وب و یا اپلیکیشن‌ها را بگیرد. بسیاری از اپلیکیشن‌های این چنینی، نیازمند روت بودن دستگاه هستند. اما متد کاملا جدید و خلاقانه سازندگان نرم افزار AdClear، شما را قادر می‌سازد بدون نیاز به روت بودن دستگاه، تبلیغات مزاحم اینترنتی را به کلی از بین ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار AdClear را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AdClear :

– حذف تبلیغات رمزگذاری شده

– امکان کار با شبکه‌های وای فای و یا دیتای موبایل

– امکان حذف تبلیغات در درون اپلیکیشن‌ها

– امکان فیلتر کردن اپ‌ها

– پشتیبانی از انواع مرورگرهای اینترنتی

– عدم نیاز به روت شدن دستگاه

– ضبط گزارش‌های حذف تبلیغات

– صرفه‌جویی در مصرف باطری و حجم دیتای موبایل

– افزایش سرعت وبگردی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AdClear1 76x150 - دانلود AdClear 7.0.0.504093 - نرم افزار از بین بردن تبلیغات مزاحم در اندروید AdClear2 76x150 - دانلود AdClear 7.0.0.504093 - نرم افزار از بین بردن تبلیغات مزاحم در اندروید AdClear3 76x150 - دانلود AdClear 7.0.0.504093 - نرم افزار از بین بردن تبلیغات مزاحم در اندروید AdClear4 76x150 - دانلود AdClear 7.0.0.504093 - نرم افزار از بین بردن تبلیغات مزاحم در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13.75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR