دانلود Atom 1.63.1 x86/x64 Win/Mac/Linux – نرم افزار ویرایش حرفه ای متن

دانلود Atom 1.15.0 - نرم افزار ویرایش حرفه ای متن

 

دانلود Atom

| نرم افزار ویرایش حرفه ای متن |

 

Atom 1.63.1 x86/x64 Win/Mac/Linux نام یک نرم افزار رایگان و ساده، به منظور نمایش محتوای فایل‌ها و همچنین ویرایش کدهای زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف با امکان های لایت کلمات کلیدی است. همانطور که می‌دانید در سیستم عامل ویندوز، نرم افزار پیش فرض برای ویرایش متون، نوت پد است. اما اگر شما نیز به دنبال نرم افزاری هستید که امکانات گسترده‌تری را در مقایسه با Notepad برای شما به ارمغان آورد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم Atom را از دست ندهید. نرم افزار مذکور یک نسخه بسیار پیشرفته از نوت پد است که در محیطی تیره و متناسب با سلیقه‌ی برنامه نویسان، امکان کدنویسی و ویرایش متون و اسناد را برای شما فراهم می‌کند.

محیط کاربری این نرم افزار بسیار زیبا و ساده طراحی شده است، از این رو حتی مبتدی ترین افراد نیز قادر هستند از امکانات گسترده و بسیار عالی آن بهرمند شوند. این نرم افزار با دارا بودن یک نوار ناوبری بسیار آسان، شما را قادر می‌سازد به مدیریت فایل‌ها پرداخته و برای مثال به پیش‌نمایش تصاویر بپردازید. محوریت کاری این نرم افزار بر مشاهده و کدنویسی به انواع زبان‌های برنامه نویسی متمرکز شده و با دارا بودن امکان های لایت سینتکس اکثر زبان‌های برنامه نویسی، یکی از بهترین محیط‌های کدنویسی به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Atom را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Atom :

– دارا بودن مرورگر فایل‌های سیستمی

– امکان ناوبری آسان میان فایل‌ها

– قابلیت جستجو و جایگذاری سریع کلمات و عبارات

– دارا بودن امکان انتخاب چندگانه کلمات و متون

– مناسب برای کدنویسی به زبان‌های HTML, CSS, JAVA, CSS, C++, C  و…

– رابط کاربری بسیار زیبا

– امکان های لایت متون و سینتکس زبان‌های برنامه نویسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 190/198/200/210/165/161 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR